BUG Skrevet Januar 8, 2005 Share Skrevet Januar 8, 2005 Noen som vet hvor jeg kan få tak i haynes service & repair manual til en 318 IS 93 mod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Januar 8, 2005 Share Skrevet Januar 8, 2005 Er vel ei sjappe i oslo som heter noe sånt som billia bokahndel.De har det meste av bøker til bil,men kan hende att torshov og biltema har den.Har e-30 is selv jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Januar 8, 2005 Share Skrevet Januar 8, 2005 Haynes er en av de mest kjente rep. håndbøkene så de fleste bilrekvisitaforretningene selger denne, f.eks BilXtra. Tror også Clas Ohlson selger Haynes bøker. Jeg hadde en E30 318is og denne var det vanskelig å finne en fullgod bok til men det kan hende det er lettere til E36 318is. Frode H. - Edit: Flyttet denne fra "Kjøp & Salg" til "Annet" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 8, 2005 Share Skrevet Januar 8, 2005 www.automobilia.no Tror jeg har det meste av bøker til bil... Sjekk de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Januar 8, 2005 Share Skrevet Januar 8, 2005 Var det de hette ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Januar 8, 2005 Share Skrevet Januar 8, 2005 Torshov bilrekvisita har også en del. Jeg kjøpte min der tror jeg. Hvis de ikke har den inne kan de nok bestille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir_Hood Skrevet Januar 8, 2005 Share Skrevet Januar 8, 2005 billigst å kjøpe fra www.haynes.co.uk der jeg kjøpte min! Mener å huske det kostet under 200kr og det er ikke ille! Mye billigere enn å kjøpe det i Norge ihvertfall! Får den raskt i posten også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 8, 2005 Share Skrevet Januar 8, 2005 Må man betale noe i porto på de da? Ser at Haynes bøkene på automobilia ligger som oftest på 235,- +porto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Januar 8, 2005 Share Skrevet Januar 8, 2005 billigst å kjøpe fra www.haynes.co.uk der jeg kjøpte min! Mener å huske det kostet under 200kr og det er ikke ille! Mye billigere enn å kjøpe det i Norge ihvertfall! Får den raskt i posten også Og visst man først bestiller bøker derifra er jo denne et must: http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10001&storeId=10001&productId=17801&langId=-1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BUG Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2005 Takker. Finner sikkert noe... Må til å skru litt, bilen har brukt 3l olje på 3000km... ikke bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 9, 2005 Share Skrevet Januar 9, 2005 Biltema har også Haynes, og er noe billigere enn BilXtra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå