Blade Skrevet Januar 9, 2005 Share Skrevet Januar 9, 2005 Hvordan slukker jeg den? Hvor skal jeg kortslutte.... Vil helst ikke kortslutte feil.... Sist jeg prøvde, så slukket jeg bare service-indikatoren..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 9, 2005 Share Skrevet Januar 9, 2005 http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=59 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2005 Takker.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 9, 2005 Share Skrevet Januar 9, 2005 Ellers så kan man kjøpe dette spesialinstrumentet for ca 300 danske kroner. Husker ikke URL i hodet, men det finnes å få kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
napapakkis Skrevet Januar 11, 2005 Share Skrevet Januar 11, 2005 kan du sjekke hvor man kan få kjøpt den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 11, 2005 Share Skrevet Januar 11, 2005 BMW verksteder er pliktet til å nullstille denne uten kostnad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Januar 21, 2005 Share Skrevet Januar 21, 2005 BMW verksteder er pliktet til å nullstille denne uten kostnad Virkelig? Gjelder det ved olje skift også? Jaja.. egentlig det samme .. bruker 3 minutter på å nullstille den selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå