Tommy Skrevet Januar 9, 2005 Share Skrevet Januar 9, 2005 Lurer på om det er mulig å få tak i et ubrukt servicehefte til min 318IS. Det er ikke servicehefte med bilen, (bare en del løse kvitteringer) å jeg pleier å ta service på bilene mine selv, men kunne godt tenkt meg et hefte å skrevet det opp i etter vær service. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Fuglestad Skrevet Januar 10, 2005 Share Skrevet Januar 10, 2005 Har du prøvt sjå OS Bildeler? Eventuelt Bavaria? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2005 Jeg får høre innom hos Ove, en dag jeg triller forbi. Kan sikkert få et hos bavaria, hvis jeg tar service der, men de skal jo ha en 1000 lapp, bare for å åpne porten til verkstedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Fuglestad Skrevet Januar 10, 2005 Share Skrevet Januar 10, 2005 Du ska i tilfelle ha 10% på den tyyysenlappen da denne er en "del" Snakk me Thorsen i tilfelle, han fikse d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 10, 2005 Share Skrevet Januar 10, 2005 OS har nye originale instruksjonsbøker, så han kan sikkert skaffe serviceheftene også. Er vel en del av BMWs sortiment? Kan kanskje kjøpes over disk hos Bavaria også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2005 Har sendt en mail til Geir Thorsen på bavaria. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Fuglestad Skrevet Januar 11, 2005 Share Skrevet Januar 11, 2005 Komme te å klø seg i rauå han så eventuelt kjøbe bilen seinare av deg Tåmi når an ser datoen på side 2 i serviceheftet . Men, e enige om at det e bedre me servicehefte enn uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2005 Det er helst for min egen del at jeg vil ha dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Fuglestad Skrevet Januar 11, 2005 Share Skrevet Januar 11, 2005 Ser den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 11, 2005 Share Skrevet Januar 11, 2005 Skriver opp alt jeg gjør med bilen selv. Slikt er mye verdt når man kjøper bil! Enten det er med BMW-stempel, i servicehefte eller postit-lapper. Å vite hva som er gjort er gull verdt. Kvitteringer skader jo heller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå