Blade Skrevet Januar 9, 2005 Share Skrevet Januar 9, 2005 Noen som tips, bilder, gjerne bilder av en 4-dørs e30? er i veldig tvil om hva jeg skal velge når jeg skal senke.... har fått tilbud på komplett senkesett fra Jamex 60/40 til 3400,-... Noen med erfaring med Jamex? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Januar 9, 2005 Share Skrevet Januar 9, 2005 Har du råd ville jeg kjøpt et litt dyrere senkesett, Jamex har ikke så godt rykte på seg, vet om flere som har hatt knekte fjærer. Min erfaring med Jamex: Opel Corsa med komplett 60mm sett = Knallhardt VW Jetta med komplett 80mm sett = Altfor mykt (og kanskje litt for lavt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 10, 2005 Share Skrevet Januar 10, 2005 Hadde Apex 60/40 sett på min BMW E30.. Det settet kjøpte jeg fra GS Bildeler for 2990,-+mva. Veldig fast og stivt sett. Bilder; se mitt galleri.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Januar 10, 2005 Share Skrevet Januar 10, 2005 Ikke kjøpe AP senkesett med dempere fra bmwspesialisten/motortechnik i hvertfall. Det ser ut som ett 40/80 sett npår du setter det på. ALT for lavt bak. Så utn litt modding er det bare ræv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 10, 2005 Share Skrevet Januar 10, 2005 Ikke kjøpe AP senkesett med dempere fra bmwspesialisten/motortechnik i hvertfall.Det ser ut som ett 40/80 sett npår du setter det på. ALT for lavt bak. Så utn litt modding er det bare ræv... Gjelder det kun E30, eller er det et generelt problem med AP? Vurderer AP til E34en min. Har sett en M5 med det, synes det ser ganske fett ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 10, 2005 Share Skrevet Januar 10, 2005 Ikke kjøpe AP senkesett med dempere fra bmwspesialisten/motortechnik i hvertfall.Det ser ut som ett 40/80 sett npår du setter det på. ALT for lavt bak. Så utn litt modding er det bare ræv... Med AP mener du Apex? Synes ikke E30 min ble lav bak, heller tvert om! Bilen ble virkelig fin med det settet. Bra veigrep for pengene oxo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remy Sandvik Skrevet Januar 10, 2005 Share Skrevet Januar 10, 2005 Her er min E30 med 60/40 apex. Jeg er godt fornøyd med det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 10, 2005 Share Skrevet Januar 10, 2005 AP og Apex er ikke det samme. Apex er Apex, og AP er AP Sportfahrwerke eller noe slikt. Tror egentlig det er et steg opp kvalitetsmessig også, men er ikke sikker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Januar 10, 2005 Share Skrevet Januar 10, 2005 Riktig,,,,, Mener AP som i AP sportsfahrwerke. Ikkje noe å si på kvaliteten, men eg har måttet bygge opp litt bak med f.eks doble gummiputer over og under fjærene bak for å rette opp bilen litt. Har prøvd to sett, så eg vet med sikkerhet at det gir en "feil" look på min bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2005 Takk for svar, gutter.... Bilen min er jo 4-dørs, og det ble jo ikke gærrnt det da? tror det må bli 60/40 senking... merke må jeg nesten se litt på pris og økonomi.... Lurer nok litt på Apex... Men jeg får se..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Hitman Skrevet Januar 11, 2005 Share Skrevet Januar 11, 2005 Har selv 2 dørs med 30 mm Apex Sett (Gsbildeler.no) Meget bra. passe stvt for norske veier, og cool look om du er ute etter det. Tenk på at hardere fjærer tar ekstra på opphengene dine, i fall de er slitne etc. |Hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå