Catch-22 Skrevet Januar 9, 2005 Share Skrevet Januar 9, 2005 Hallo hallo ,jeg har nettop kjøpt en 1995 BMW 323i. Har faktisk ikke fåt den ennå,her kommer spørsmålet. Når burede man: Bytte reg-reim? Stille ventiler? osv osv? Mulig dette står i service hefte,vis det gjør det så beklager hele inlegget! WWW.Her-er-vi.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Januar 9, 2005 Share Skrevet Januar 9, 2005 Når burede man:Bytte reg-reim? Stille ventiler? osv osv? Mulig dette står i service hefte,vis det gjør det så beklager hele inlegget! WWW.Her-er-vi.com Bytte reg-reim trenger du ikke tenke på, for motoren din har kjede, og det er noe man svært sjelden bytter, men kanskje etter 250.000 km?Stille ventiler trenger du heller ikke tenke på, siden det er hydrauliske ventilløftere, og dette sjelden er et problem med disse motorene. osv osv? Det finner du ut av etter hvert. Kos deg med bilen. Den kommer nok til å gå lenge. Ta problemene hvis de kommer, og oppretthold et godt forhold til serviceheftet, så kommer de sjelden. Gratulerer med et godt valg av bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 9, 2005 Share Skrevet Januar 9, 2005 Hehe, Eg kan jo først gratulere deg med nybil! P.s du må legge ut bilder Og siden dette er en 95 modell 323 i så skal du ikkje stille ventilene, det er sjøl justerende hyudrauliske ventil løftere på denne bilen! Ang register kjeden så skal denne skiftes ved 200.000 meine eg å ha hørt, men det er vertfall ikkje ofte kjeden skal skiftest! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Catch-22 Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2005 Suvrene svar ,ikke alt er like greit å vite i og med at jeg har aldri hat BMW før.Skal legge ut bilder så fort jeg har fått den fra forhandlern. Legger med en link til sia mi hvor det ligger noen bilder. http://www.her-er-vi.com/index_010.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Fuglestad Skrevet Januar 10, 2005 Share Skrevet Januar 10, 2005 Du har kjøpt deg en meget bra bil! Her er link til min tidligere 323i Coupé som jeg solgte for ca 3 måneder siden: http://www.bmwguiden.no/albums/Kjell-F/ ... gard_2.jpg Skiftet kun slitedeler samt vannpumpe/termostat på denne på 85.000 km. Denne ble kjørt endel på bane, men fikk samtidig meget godt ettersyn og varer de! \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå