Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
Skrevet

Bortsett fra at jeg har 8 + 9x17 så er det der samme sett som jeg har på min E30...

CIMG0117.jpg

De kan jo bli ganske så så fine med noen timers arbeid da:)

Jeg synes det passer bra med tette felger på E34 - veldig klassisk BMW-stil.

Men det passer neppe på feks. en 1-serie...

Skrevet

Glemte å nevne en liten, men viktig, detalj. De felgene er av SVÆRT høy kvalitet. BBS og andre dyre merker viser seg å være billigst i lengden da andre billige greier sprekker i lakken, blir firkantet etter litt brosteinskjøring og er tunge. De trenger også ganske så mye lodd for å være blansert - selv om de er helt nye!!!

Felgene på min E30 kjøpte jeg fra en kamerat i Tyskland, han visste ikke hvor langt de var kjørt, men anslo i alle fall 300K km samt at de var 12 år gamle. Men de så realtivt bra ut så jeg kjøpte dem likevel.

Når jeg skulle balansere dem opp her i Norge (FØR jeg pusset dem opp selvfølgelig) sa personen som gjorde jobben at de var i ubalanse. Jeg ble litt skuffet. Men så fortsatte han setningen: De har like mye ubalanse som helt nye BBS-felger. Han smilte anerkjennende og lovpriset tysk kvalitet:)

Skrevet

Tviler ikke på at kvaliteten er bra, og de ser bra ut på E30en din, Henrik! Men allikevel, det er ikke helt "meg". Føler det er mer om man går for retrolooken. Jeg er mer lysten på ACS Racing Type II-kopier.

Kommer jeg ikke over noe billig og bra kjører jeg nok bare på de 16" jeg har på nå. Har løse sommerdekk til de liggende på loftet. Bil og sånt sank plutselig et par hakk på prioritetslista for noen uker siden. :whistle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...