Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøp deg rød "sotespray" til en hundrelapp hos BilXtra. Tror det er eneste mulighet. Jeg har helrøde baklykter på min, men ved nærmere ettersyn ser man at det er custom greier. Har ikke sett helrøde i salg noe sted.

Skrevet

Rød "sotespray" viste faktisk ikke at de hadde på BilXtra. Får ta meg en tur dit, blir jo billigste alternativ også. Takk for respons.

Skrevet

Det har tidligere vært å få kjøpt noen halfabrikat hvite blinklys (bak) til E34. Dette krevde litt skjæring og liming på det orginale baklyset (man beholdt det orginale, røde). Mener det var et svensk firma som solgte dette men husker ikke navnet.

Skrevet

Den røde "sotesprayen" blir det rosa av ja, om du lakker den på gul lykt.. Blir ikke ordentlig rød farge, slik som på resten av lykten. Lakk den heller sort da.. Tror det blir finere, evt da røde og hvite.

Skrevet

Var nok flaks.. :) Hehe. Nei, de ser bra ut de gitt.. Trodde ikke det var så lett gitt. Har du brukt den In-pro eller?

Skrevet

De var slik da jeg kjøpte bilen, så jeg vet desverre ikke hva som er brukt eller hvordan det er gjort. Vet bare at det ikke er originalt. Ser en liten renning om man studerer den ene, så det ser ut som slik blank rød lakk. Er ihvertfall veldig fornøyd med de. Synes de er penere enn røde/hvite på hvit bil.

Skrevet
De var slik da jeg kjøpte bilen, så jeg vet desverre ikke hva som er brukt eller hvordan det er gjort. Vet bare at det ikke er originalt. Ser en liten renning om man studerer den ene, så det ser ut som slik blank rød lakk. Er ihvertfall veldig fornøyd med de. Synes de er penere enn røde/hvite på hvit bil.

Enig det er finere med helrøde. Får prøve med litt lakk :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...