Kjell Z3 Skrevet Januar 12, 2005 Share Skrevet Januar 12, 2005 Hvordan får dere inn bilde av bilen deres sammen med innleggene dere skriver. Jeg har bilde av bilen min i albumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Januar 12, 2005 Share Skrevet Januar 12, 2005 Vel... det du kan gjøre er å si hvilket bilde du har lyst å bruke til det vi kaller en avatar(det bildet som står rett under navnet ditt) og så kan vel Gunnar'n hjelpe deg viss du spør han veldig pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 12, 2005 Share Skrevet Januar 12, 2005 Nå har du fått et bilde. Jeg tok et fra galleriet ditt. Hvis du vil ha noe annet er det bare å si fra, eller laste opp nytt selv inne på profilen din. Det må forminskes slik at det ikke er større enn 120x80 (breddexhøyde), og så kan du laste det opp inne på "Din Profil" under Forum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Januar 12, 2005 Share Skrevet Januar 12, 2005 Nå har du fått et bilde. Jeg tok et fra galleriet ditt. Hvis du vil ha noe annet er det bare å si fra, eller laste opp nytt selv inne på profilen din.Det må forminskes slik at det ikke er større enn 120x80 (breddexhøyde), og så kan du laste det opp inne på "Din Profil" under Forum. Kan du lage avatar til meg også ? Ta dette bilde f.eks http://www.bmwguiden.no/albums/album13/ ... .thumb.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 12, 2005 Share Skrevet Januar 12, 2005 Åo jea. Nå har du avatar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2005 TUSEN TAKK FOR HJELPEN MED BILDE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå