x25Touring Skrevet Januar 12, 2005 Skrevet Januar 12, 2005 Noen som har et sete til E30 Touring/4 dørs. Mitt er gått helt opp i liminga. Både stoff og ramma er dårlig. Skulle gjerne hatt et som var likt de jeg allerede har? Må få tatt et bilde av de snart
dreaz Skrevet Januar 12, 2005 Skrevet Januar 12, 2005 Noen som har et sete til E30 Touring/4 dørs. Mitt er gått helt opp i liminga. Både stoff og ramma er dårlig. Skulle gjerne hatt et som var likt de jeg allerede har? Må få tatt et bilde av de snart grått eller blått? eller hva med 2 momo bøtteseter..
x25Touring Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Skrevet Januar 12, 2005 Priser? Grått -88 mod. Kunne gjerne hatt andre seter, men helst med justering av ryggen.
x25Touring Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Skrevet Januar 13, 2005 Noen som har et sete til E30 Touring/4 dørs. Mitt er gått helt opp i liminga. Både stoff og ramma er dårlig. Skulle gjerne hatt et som var likt de jeg allerede har? Må få tatt et bilde av de snart grått eller blått? eller hva med 2 momo bøtteseter.. Har du funnet ut av noe mer, har kanskje en handel på gang. Men det er jo alltid int. å høre hva andre kan tilby?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå