Gå til innhold

Nå var det lenge siden gitt...


RCS
 Share

Anbefalte innlegg

Hei folkens...

Nå har jeg savna dette forumet så lenge at nå måtte jeg bare innom igjen.

Nå er desverre min kjære 528ia e39 solgt... Fikk en grei pris for bilen alike vel... Men nå ruller jeg rundt i en Siræva stv 93 til 10.000kr... Ikke helt det samme nei..

Ellers er www.grombil.com oppdatert med noen flere bmwer... blant annet Qraftwerke som dere sikkert kjenner til :-)

Stå på...

RCS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du har savnet oss! Verre er det å høre at du har forlatt oss til fordel for en Sierra. :shock:

Menmen, det er mye penger å spare på slikt, og du er selvfølgelig velkommen her uten BMW. Har jo vært her lenge selv uten BMW. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper inderlig ikke det blir lenge jeg er uten BMW, men jeg tipper det blir en banebil\gateracer neste gang... om jeg får viljen... Med tanke på at vi trolig får en bane på Haua så er dette høyaktuelt :-)

Det er godt å være tilbake :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tenker på den DTM M3 turboen så er den ikke bare gatebil prega, men en ren gatebil... Mener nå jeg :-)

Sinnsykt rå bil... men litt i det dyreste laget for meg... Man kan bygge mye rått for 280.000kr :-) Ser heller for meg en prislapp på 100 til 150tkr... Holder det... Skulle den stilles ut var det en aen sak...

Time will show

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...