RCS Skrevet Januar 12, 2005 Share Skrevet Januar 12, 2005 Hei Ville bare høre om noen av dere hadde interesse av å bidra med bilder fra biltreff dere har vært på? Jeg driver en webside som heter http://www.grombil.com og skulle nok hatt litt flere bilder å tilby leserne. Så om du har noe liggende så er jeg åpen for bidrag Ellers så er jeg også interesert i flere biler til siden. Så har du en heftig BME eller noe annet tøfft så kom igjen... RCS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Januar 13, 2005 Share Skrevet Januar 13, 2005 har jo en og annen bimmer i tankene som sikkert er velkommen i familien din/på sida di, men de fleste er jo allerede på nett via gatebil, loaded, streetdesign osv.."lambo-caben" til Kenth (streetdesign) har du alt, kunne jo eventuelt kanskje fått tak i bilder av den røde 328i komp'en fra askim ? eller en og annen e30 m3/turbo ? hovedsaken er at du burde få inn fler bayere der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RCS Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2005 Ja... Flere skal det bli Du kan jo sende meg en liste over de du vet om... jeg kjenner til noen , men vet ikke hvor jeg skal starte å lete etter dem. Kan ikke bare søke etter rød bmw 3-serie kompressor.... Takker for alle forslag... Designet på siden blir også endret når jeg får tid... til noe bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå