Gjest Skrevet Januar 12, 2005 Share Skrevet Januar 12, 2005 Jeg har ryddet i garasjen og må kvitte meg med en haug med deler! Selger følgende deler fra 2/4-dørs BMW 325i e30: Alle delene er i god stand! - 2 sett med H. og V. grill 100 - 2 stk frontlykt førerside (gammel type) 300 - 1 sett originale baklykter 83-87 modell 400 - H. dør 300 - 2 sett med (grill)lyktelister 200 per sett - 1 sett elektriske speil til H og V side. 500 - 2 stk Kupevifte, 63mm brede og 105mm diameter store skovler. 500 - Termostathus BUD - Dynamo 400 - Bensinpumpe 500 - Viskermotor inkl stag 500 - ABS enhet BUD - ABS el.styreenhet BUD - 325i veiv, i god stand og trenger ikke slipes for å brukes BUD - 2 stk mellomakseler BUD - Komplett forstilling 325i, travers, fjærbein og bærearmer BUD - Travers bak BUD - Calipere BUD - Jamex 40mm senkefjærer til e30 4 cyl, rustne men nummer kan fortsatt leses av på forfjærene BUD - 2 stk ATE PowerDisc slissede bremseskiver, såvidt brukt 500 - Strøkent originalt eksosanlegg fra toppen og helt bak. BUD - Lite brukt original trykkplate og clutchlamell BUD - Diverse elektriske deler, checkpanel, releer osv. BUD - Instrumentpanel 500 - Komplett ledningsnett, eksl motornett. Inkl checkpanel. BUD - +/- kabel for å flytte batteriet bak. BUD - Strøkent handskerom BUD - 4 dørs interiør, grått/sort. Nakkestøtter og midlene bak. BUD - 2 stk gule Bilstein bakdempere, fungerer bra men rust utenpå demper. 200 - 2 stk gule Bilstein bakdempere, god stand. 400 Har en haug med brytere deksler osv også. Ved sending i oppkrav må frakt tur/retur forskuddsbetales. Jeg nås på: klemm@stud.ntnu.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 13, 2005 Share Skrevet Januar 13, 2005 Dør, senkesett og 2 stk gule bilstein er borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Januar 29, 2005 Share Skrevet Januar 29, 2005 Hvilken stand er setene dine i? Mvh Anders Olsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå