Gunnar Skrevet Januar 14, 2005 Share Skrevet Januar 14, 2005 For de av dere som reiv dere i håret og måtte innta fosterstilling for å overleve et par gode timer uten forumet i dag morges, så kan jeg fortelle at det var et 30-tonnsbeist som satte tenna i jorda og gnagde over noen fiberkabler. Min oppfordring til gravemaskinførere landet over: La fiberkablene våre være i fred! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Januar 14, 2005 Share Skrevet Januar 14, 2005 Forslag til banner i 1.mai tog La kablene mine være i fred! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Januar 14, 2005 Share Skrevet Januar 14, 2005 Ja jeg merket det ,litt pissed off da men det går som regel greit,Skal om et par ukers tid til Tanzania for å jobbe i 1 god måned får håpe de har internett på den skraphaugen av en rigg vi skal på,greit å få med seg til i forumet selv om en er ute å reiser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Januar 14, 2005 Share Skrevet Januar 14, 2005 Det neste 30 tonns monsteret som føkker med våre kabler skal få smake BimmerPower på sitt beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå