serox Skrevet Januar 14, 2005 Share Skrevet Januar 14, 2005 Hei. Lurte på om det er noen av dere som kan si meg innpresset og boltstørrelsen/sirkelstørrelsen(vet ikke om det er det dette heter,men dere vet nok hva jeg mener) på en BMW 116i, har kjøpt meg en slik som jeg får om en ukes tid og jeg prøver å se om jeg kan finne noen fine felger til,men det er ikke noen som har noe info om det. Er det samme felger som f.eks BMW 3(e-46) Håper noen vet dette:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tittenteih Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 Innpress er min. 42, boltsirkel 120 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 Jeg har noen 15" Aez Ecco felger liggende viss du er interresert (og viss de passer. Har stått på E36, som har samme innpress som E46). Sjekk http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=3132 for nermere inforamsjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå