Catch-22 Skrevet Januar 15, 2005 Share Skrevet Januar 15, 2005 Noen som hvet åssen pærer det sitter i de lampene inne i bilen foran og baki? Fy som jeg maser her på forumet ,mohahaha www.her-er-vi.com Gunnar - Edit: Endret topic. Ser helst at topic er mer beskrivende enn "noen som vet?", "hjelp", osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Januar 15, 2005 Share Skrevet Januar 15, 2005 Om du går inn på onlineETK så tar det deg ikke mange minuttene å finne det ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Januar 16, 2005 Share Skrevet Januar 16, 2005 Mener jeg måtte ha H1 pærer jeg. Eller H7.. Du får ta ut de gamle å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Januar 16, 2005 Share Skrevet Januar 16, 2005 Mener jeg måtte ha H1 pærer jeg. Eller H7.. Du får ta ut de gamle å se.Tror nok ikke det er slike pærer inne i bilen. I hovedlysene er det H7 (jeg har da altså Hella lys), mens tåkelysene har vel H1? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 16, 2005 Share Skrevet Januar 16, 2005 Ja... E30 har vel H1 i hovedlysene også. Interiør lysene er sånn bitte-små lyspærer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 16, 2005 Share Skrevet Januar 16, 2005 Sikkert rimelig standard interiørpære på 10W. Er vel enklest å bare vippe ned lysene og ta med deg pæra inn på en bensinstasjon, så får du riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Januar 16, 2005 Share Skrevet Januar 16, 2005 Jeg leste feil. "Litt" trøtt da jeg svarte igår ser jeg.. Sorry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Catch-22 Skrevet Januar 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2005 Grunn til at jeg spør er fordi jeg skal bestille hetter til pærene,men da må jeg vite vilken størelse jeg skal ha . Eller er det hele sett man får fra www.autospar.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Januar 16, 2005 Share Skrevet Januar 16, 2005 Hetter til pærene??? Fortell ..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 16, 2005 Share Skrevet Januar 16, 2005 Det er vel for å trekke over pærene får å få en annen farge på lyset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Catch-22 Skrevet Januar 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2005 Det er vel for å trekke over pærene får å få en annen farge på lyset.. Stemmer det BalleKnalle smart du hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 hei neineinei!!! du må aldri finne på å sette desse "hettene" på lyspærene.. skift heller hele pæra til den fargen du vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jwschenk Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 Fanken heller! Ihvertfall PRØV å vær litt seriøse her. har man ikke peiling så ikke skriv noe. Visst du tar pære di og holder i sokkelen(metall delen) så ser du at helt øverst på sokkelen, like under glasset står det hvor mange volt og hvor mange watt pæra di er. (dette er forholdsvis standard.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå