Rage-A Skrevet Januar 16, 2005 Share Skrevet Januar 16, 2005 Hei Har hatt en liten ulyd fra et lager forran i motorommet, og har nå kommet frem til at jeg tror det kan komme fra dynamo. Har skiftet begge stramme\løpehjulene til reima, da lagerene i disse var dårlige, men lyden forsvant ikke helt. Noen som vet om jeg kan skifte KUN lageret i dynamo? Eller om jeg må skifte hele dynamoen? Evt andre tips til hva det kan være? Takker for svar. Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Januar 16, 2005 Share Skrevet Januar 16, 2005 Tror det skal gå. Jeg har også litt lyd i dynamoen min, så jeg skal gjøre et forsøk snart. Men jeg har også en reservedynamo, så ikke forvent svar fra meg så veldig snart..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Januar 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2005 Okey Du får gi beskjed hvis du finner ut noe, så skal jeg sjekke litt med BMW etc i løpet av neste uke. Så kanskje flere som lurer på dette får svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Januar 16, 2005 Share Skrevet Januar 16, 2005 Tror egentlig det er best å kjøpe helt ny dynamo, kan bli kostbart å skifte del for del... men si ifra hvis dere får til å ordne den, er spent:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 16, 2005 Share Skrevet Januar 16, 2005 Du kan skifte kun lager. Jeg skulle gjøre det på min dynamo, men han som jeg leverte den inn til sa at de ikke var gåen (trodde nettop det var et av de lagrene i dynamoen som lagde en ulyd jeg hadde). Er forresten billigere å skifte slitedelene enn å kjøpe byttedynamo. Fikk pris på 600 (tror jeg) for å skifte lager, regulator (?) også noen småting til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Januar 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2005 Du kan skifte kun lager. Jeg skulle gjøre det på min dynamo, men han som jeg leverte den inn til sa at de ikke var gåen (trodde nettop det var et av de lagrene i dynamoen som lagde en ulyd jeg hadde).Er forresten billigere å skifte slitedelene enn å kjøpe byttedynamo. Fikk pris på 600 (tror jeg) for å skifte lager, regulator (?) også noen småting til. Okey. Tar kontakt på IRC litt senere jeg Kjetil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå