Rage-A Skrevet Januar 16, 2005 Share Skrevet Januar 16, 2005 De siste par mnd har bilen gått litt ujevnt på tomgang, den kan gå litt opp og ned mellom 500-6\700 når den er varm. Blir ikke helt stabil.. Hender også at den faller ned til nesten stopp før den klarer å stabilisere seg. Når den er kald går den som normalt. Noen som har tips? Er litt irriterende På forhånd, takk for alle svar. Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 16, 2005 Share Skrevet Januar 16, 2005 Hadde samme problem på min E-34, å da var det lambdasonden som hadde tatt kvellen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Januar 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2005 Ok. Det jeg fryktet jeg også.. Det som er rart er at den er skiftet for litt over 1 år siden da, de bør vel holde lenger. Kanskje jeg skal prøve en til 500 spenn fra biltema, for å se om det er problemet, evt sjekke kontaktene til sensoren, synes de så litt frynsete sistgang jeg hadde bilen på bukk. Kan det være andre ting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Januar 16, 2005 Share Skrevet Januar 16, 2005 Når jeg var og testet bilen jeg kjøpte gikk den veldig ujevnt på tomgang, den rykket og litt når jeg kjørte. dette var kun pga at den sugde falsk luft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Januar 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2005 Min går ikke ujevnt, den går bare litt rart på tomgang.. Satser på at det er lambda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Januar 16, 2005 Share Skrevet Januar 16, 2005 Min går ikke ujevnt, den går bare litt rart på tomgang.. Satser på at det er lambda. neiok:P men når jeg leser "De siste par mnd har bilen gått litt ujevnt på tomgang", så er min første tanke at bilen din faktisk går litt ujevnt på tomgang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 16, 2005 Share Skrevet Januar 16, 2005 Du burde jo først sjekke om den suger falsk luft, bare kjøpe en boks med startgass og spray rundt innsuget, lmm og alle evt slangeskjøter mens bilen går på tomgang, hører du noen merkbar endring av turtall da så er det lekkasje.. Best å begynne med det billigste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Januar 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2005 Sorry, skrev litt feil. Den går KUN ujevnt på tomgang var det jeg mente. Har prøvd med startgass, hele 3 ganger faktisk. Fant ingen lekkasjer. Sprajet da på ALT av slanger og sensorer og slikt. Jeg får prøve å skifte lambda, evt sjekke kontaktene under, da jeg tror at de kan være litt frynsete.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå