Diesel power Skrevet Januar 16, 2005 Skrevet Januar 16, 2005 Må bare teste bilder og linker http://www.alpine-europe.com/alpine/static/democars/bmw320/1.html
Diesel power Skrevet Januar 16, 2005 Forfatter Skrevet Januar 16, 2005 Nei, vil ikke, men uansett ganske gjennomført bil. Ikke pen eller praktisk, men ,men
Gunnar Skrevet Januar 16, 2005 Skrevet Januar 16, 2005 Skal du legge inn bilder direkte er det viktig å passe på at linken slutter på .jpg, .png eller .gif. Hvis ikke er det vanligvis en vanlig link, og da behøver man ikke gjøre noe som helst. Forumet lager automatisk link av http og www. Høyreklikk direkte på bildet, properties/egenskaper -> url for å linke direkte til bilde. F.eks slik:
skillbill Skrevet Januar 16, 2005 Skrevet Januar 16, 2005 skal det forestille en "framtids-bil" eller noe sånt?
skillbill Skrevet Januar 16, 2005 Skrevet Januar 16, 2005 forøvrig når det gjelder framtida så virker det nesten som om man ikke skal få "kjøre" bilen selv? alt blir datastyrt og automatisert jo! må jeg selv programmere inn en breisladd eller to da kanskje?
1985-e30 Skrevet Januar 17, 2005 Skrevet Januar 17, 2005 vet ikke om jeg liker bilen... flott bygget, men stygg... skulle heller holdt den original og med masse ICE....
Gunnar Skrevet Januar 17, 2005 Skrevet Januar 17, 2005 Synes det er litt varierende grad av gjennomføring. Original blinkerspak, nøkkelhull (måtte da hatt keyless start!!). Girspaken kunne de også funnet på noe mer moro med.
BalleKnalle Skrevet Januar 17, 2005 Skrevet Januar 17, 2005 Taket da? Eller mangel på sådan... Så jævlig korny ut spør du meg...
a-olsen Skrevet Januar 30, 2005 Skrevet Januar 30, 2005 Ikke akkurat en perle blant overstylede biler Da sier jeg heller jatakk til en helt orginal èn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå