Gå til innhold

Hvilke sensorer sitter i luftekanalene til bremsene?

Kjetil 323i E36
 Share

Anbefalte innlegg

Var ute å kjørte idag, og plutselig løsnet høyre luftekanal. I og med at det var en del slaps på veien jeg kjørte, "hang" den seg fast og rev av ledningene som går inn til den sensoren som er i den nevte luftekanalen. Noen som vet hvilken det er? Temp sensor? Tror selv det er det, men finner ikke igjen på GS bildeler e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Tror nok den sitter i den venstre ja. Så ikke at du skrev høyre der oppe.

Hadde det vært den ville computeren din vist helt feil verdi. -37C eller noe slikt.

Vet desverre ikke hva som kan befinne seg i den høyre. Var ikke klar over at det var noe der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lurt på hva den sensoren er til. Bestandig spekulert på det når jeg har skiftet div. fangere o.l En kamerat av meg mente at det var en tempføler det også. Snakket vell om at det var dysene til vindus spylerene som er oppvarmet(tining) og de regulerte seg etter den føleren... Vet ikke om det er sånn men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lurt på hva den sensoren er til. Bestandig spekulert på det når jeg har skiftet div. fangere o.l En kamerat av meg mente at det var en tempføler det også. Snakket vell om at det var dysene til vindus spylerene som er oppvarmet(tining) og de regulerte seg etter den føleren... Vet ikke om det er sånn men....

Det stemmer nok, det. Det iallefall navnt i TIS at man kan ha tempføler både i venstre og høyre luftkanal. Den høyre var nevnt i fobindelse med oppvarmede spylerdyser for frontlyktene/vinduene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...