Catch-22 Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 Johoo nå er bilen min levert på lakering.Gleder meg til onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 Rått Hele bilen som skal tas da? Hvilken farge? Pris? Må legge ut bilder når den er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Catch-22 Skrevet Januar 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2005 Skal bare lakkere fanger foran og bak,åsså kjørtene i samme farge som bilen (Montreal blue) Åsså listene runt bilen i sølv.4000 kr de gjør alt,min bror kjenner en som lakkerer så tror jeg fikk det billig. Legger ut bilder her: www.her-er-vi.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 Blir sikkert bra med litt farge på kjerra... De grå kjedelige plastlistene er fy fy..... Godt å få dem lakkert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Catch-22 Skrevet Januar 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2005 Skal vartal legge ut noen før og etter biler når jeg fårn tilbake .Men jeg har ikke helt forståt hvordan jeg legger ut bilder her. I mellom tiden ligger det bilder av bilen min å andres bil på WWW.HER-ER-VI.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå