BalleKnalle Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 Den egyptiske kvinnen Tahiyya Mohammed Aybad (52) sitter her i sykehussengen. Hennes vekt anslås til 600 kilo... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=262717 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 Oooh....hot mama!!!Who`s your daddy?? Fysh å faen asså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 Shaddup! Drømmedama mi det jo! *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Skrevet Januar 18, 2005 Share Skrevet Januar 18, 2005 GODDDDD DDAMMMMMNNNN!!!! Thats one heavy BIATCH... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet Januar 18, 2005 Share Skrevet Januar 18, 2005 Tror nok bimmern hadde subba bra med hu bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 18, 2005 Share Skrevet Januar 18, 2005 Tror nok bimmern hadde subba bra med hu bak. Ja, kansje d, men hun hadde iallefall kommet seg inn i bilen hvis du la ned taket , hvis de hadde kraner til rådighet. Mulig at Bimmer'n hadde blitt stående der da men..... Se for deg det synet da gitt, den dama der i en cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 18, 2005 Share Skrevet Januar 18, 2005 Måtte vært perfekt det vel. Den tar vel 600kg, så da er det bare å legge ned alle setene og plassere henne midt i. Sentrere og forlenge rattet litt, så ordner det seg. Berte i BMW cab! Hadde dratt som bare juling hun. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 18, 2005 Share Skrevet Januar 18, 2005 Hehehe, spørs om du har rett, Gunnar.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Januar 19, 2005 Share Skrevet Januar 19, 2005 Måtte bare legge til en episode her. Når jeg gikk i 10 klasse, skulle vi på klassetur da, vi skulle være med i et Jeopardy prog som gikk på Tv2 (vet ikke om d går ennå) Så fant jeg og kompisa en god plass til å sitte i da, men fy faen så kom det en så stor å feit gammal kjerring og satt i plassen foran oss, hun var så stooooooor at jeg og de 3 som satt sammen med meg så faen meg ingenting fremme, bare en diger klumpete rygg, vi lo no jævlig da så begynte hun å se bak flere ganger da, så vi holdt kjeft, læreren min klikker på meg jeg bare hva faen jeg ser ingen ting jo fjerna dundra herifra så skal jeg være rolig, så det endte opp med at jeg og kompisa ble kasta ut Tv2 huset og vi masse kjeft på skolen osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Januar 19, 2005 Share Skrevet Januar 19, 2005 Konge da... Gratis senkesett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Januar 19, 2005 Share Skrevet Januar 19, 2005 http://www.guinnessworldrecords.com/con ... rdid=48383 http://www.dimensionsmagazine.com/dimte ... aviest.htm Utrolig hvor fet noen kan bli... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Januar 19, 2005 Share Skrevet Januar 19, 2005 Æsh, faen helt utroligt at di ikke ser og forstår selv at de BØR kutte litt ned på maten!! De kan jo ikke ver helt 100% i hodet viss di ikke forstår det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Januar 19, 2005 Share Skrevet Januar 19, 2005 Det er ikke tilfeldig att de feteste menneskene bor i USA. Bestill for all del ikke en large Big Mac meny over there da forstår du hva jeg mener..... Det er faktisk sant at "Every thing is big in America" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Januar 19, 2005 Share Skrevet Januar 19, 2005 slutt å klag`a. jo mere kvinnfolk jo bedre! så slipper man å ha en på hvært jørne da vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 19, 2005 Share Skrevet Januar 19, 2005 "Mye å ta i, mye å være gla' i" er det noe som heter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå