RS Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 Lurte på om det var noen som hadde testa ut kompressor på BMW.Vet at Opelgutta har en som ENEM leverer,men finner ikke noe til min E-30. All info/om dette mottas med takk. RS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 Du kan jo høre med ESS tuning. De kan sikkert lage til et kit til din bil. www.esstuning.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 Her er en som har BMW med kompressor: http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=2567 Vet faktisk ikke om noen E30er med kompressor.. men det finnes en del BMWer med kompressor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 En kamerat av meg her i Ålesund har en versting kompressor i sin 325i. Han har vært svært forsiktig med å legge ut bilder, litt i frykt for å bli nedrent av spørsmål og litt fordi han er en smule beskjeden og har ikke lyst til å skryte åpenlyst. Uansett, dette er virkelig en MEGET pertentlig type som kan sine saker. Installasjonen ser ut som om det er fabrikksbygd og det funker fryktelig godt. Han har også hjemmelaget datasprut på den og er akkurat ferdig med å mappe den optimalt for gatebruk. Det er helt utrolig hvordan han har fått plass til alle kjølerne rundt omkring. En intercooler fyller HELE fronten fra lykt til lykt, 3!!! oljekjølerne av ymse slag osv. Nydelig kompressorhyling følger med:) Skal få tak i noen bilder til deg jeg Bare husk å minne meg på det om du er interessert - har en lei tendens til å glemme... NB! Dette er IKKE et kit, men bygd fra grunnen med enkeltkomponenter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2005 Takker for fin respons.Hadde vært fint med info om bilen i Ålesund. RS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Er de ikke han som skal sette mottor fra 750 i en e28? tar han på seg å skifte traversfringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå