painkiller24 Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 Jeg har en RF P312D2 Altså 2*2Ohm. Får man kun koblet denne i 1 eller 4 ohm? Det må da være mulig å kole den i 2 også??? Har allerede bestilt ny forsterker RF P6001bd. Og vil gjerne kjøre subben i 2 ohm selvsagt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Januar 18, 2005 Share Skrevet Januar 18, 2005 Sub'en kan kobles i 2 eller 8 ohm. Skal finne frem ett diagram til deg http://www.pioneer.no/no/products.jsp?c ... id=430-467 Sånn versågod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
painkiller24 Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2005 For element med 2 x 4 ohm's spoler ja! Jeg har 2 x 2 ohm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Januar 18, 2005 Share Skrevet Januar 18, 2005 Oida, så ikke det... Ring til bilradiospes og hør med de du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet Januar 18, 2005 Share Skrevet Januar 18, 2005 kun koblet denne i 1 eller 4 ohm? Det må da være mulig å kole den i 2 også??? 2x2 i serie = 4Ohm 2x2 parallell = 1Ohm Du får kun 2Ohm last hvis hver spole får egen kanal, men jeg vet ikke hvor bra dette er mht eventuelle dynamikkforskjeller mellom de to seperate kanalene. Eller kjøp en sub til, så parallellkobler du subbene som har sine spoler i serie - eller seriekobler subbene som har sine spoler parallellkoblet...phu... tror jeg fikk det riktig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
painkiller24 Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2005 Har finni ut av det nå. Kommer til å koble basser'n i 4 ohm. Kjøre samme forsterker som sist RF P6002. Denne gir 600 W brokoblet i 4 ohm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Januar 29, 2005 Share Skrevet Januar 29, 2005 Kommer helt sikkert til å dunke bra \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå