knp86 Skrevet Januar 18, 2005 Share Skrevet Januar 18, 2005 Nåken som har peiling på kordan eg får løs bakseteryggen i min E30 4dørs? Takker for alle svar eg måtte få Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 18, 2005 Share Skrevet Januar 18, 2005 Nåken som har peiling på kordan eg får løs bakseteryggen i min E30 4dørs? Det sitter 2 muttere nede å hvert hjørne, omtrent der hvor sikkerhetsbeltene er festet. Skru av dem, dra seteryggen litt ut nede, og dra/skyv opp. Har du nakkestøtter så tar du ut dem først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Hitman Skrevet Januar 18, 2005 Share Skrevet Januar 18, 2005 Dette slet jeg som juling med! Fant det ikke ut før i sommer. Når du er bak der og roter kan et være lurt å åpne lokket ned til bensintanken og se etter rust rundt tankmåleren |Hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 19, 2005 Share Skrevet Januar 19, 2005 Nåken som har peiling på kordan eg får løs bakseteryggen i min E30 4dørs?Takker for alle svar eg måtte få Fikk du ut seteryggen, knp86? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Januar 19, 2005 Share Skrevet Januar 19, 2005 Kan føye til at det bli MYE enklere hvis du tar ut selve "sitteputa" først! hehe.. Litt lettere å komme til da liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knp86 Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2005 Nåken som har peiling på kordan eg får løs bakseteryggen i min E30 4dørs?Takker for alle svar eg måtte få Fikk du ut seteryggen, knp86? Jepp, takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå