Gå til innhold

Check control - kuhlwasser prufen


boost
 Share

Anbefalte innlegg

har fått eit par feilmeldinga som eg ikj finne heilt ut e på nette..

men den eine kan eg tippa meg til er noko med vannet på bilen... lite kansje.. ??

kuhlwasser prufen ?? vannet??

er det samme som Kuhlwasserstand Coolant level low Lavt kjølevæskenivå???

å so denna

betriebsanleitung?? batteriet ???

nokon som veit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey hehe

eg har no aldri hatt tysk hehe:)

men da tippa no eg litt rett hehe... da må eg sjekk det opp i morgo...:)

men eg mangla eit lys i eine skilt lyset å eg..

sette i ny pæra men funka ikj... målte å eg hadde ikj spenning til den eine lampa... er vel kabel brudd.:( stjela ifra den andre da?? kjem vel til å få feil meld da å sikkert ?? eller? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får man slike problemer sjekker man først service/intruksjons-bok ja! eller man sjekker slike forum som dette! ut fra det jeg har lest av svar her tidligere så virker det som de fleste av de litt "eldre" eller mange, generelt sett, har gode kunnskaper om ting, altså faglig og teknisk kompetanse! Og det syns hvertfall jeg er veldig bra med bmwguiden-konseptet! her får man svar, før eller senere, og de fleste svara kommer fra personer som jeg selv har inntrykk av at jobber med eller på annen måte har kontakt med "bmw" _hver dag_, altså at de vet hva de driver med og hva de svarer på! stor takk til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men eg mangla eit lys i eine skilt lyset å eg..

sette i ny pæra men funka ikj... målte å eg hadde ikj spenning til den eine lampa... er vel kabel brudd.:( stjela ifra den andre da?? kjem vel til å få feil meld da å sikkert ?? eller? hehe

Hmm. Får du ikke feilmelding i computeren på dette allerede?

Det ene skiltlyset gikk på min E36. Da fikk jeg melding om noe kennezeichenlicht eller noe slikt. Hvis kretsen er brutt skal den jo normalt slå ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjørecomputer viste "Check coolant level" (samme som din), og da dette ble sjekket opp viste det seg at radiatoren min var uoriginal, og har da ingen tilkobling for dette.

Det betyr jo at du skal sjekke kjølevæskenivået. Hvis det allikevel er rett, og du ikke har original radiator, kan du koble ledningene sammen slik at kjørecomputeren "lures".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Hvor sitter den kjøleveske nivå måleren? sitter den nedi målekammeret hvor man fyller på kjøleveske ved siden av radiatoren?

rettvedsiden av der du tapper ut kjølevæske...

er ein tilkobling der ..

2 ledninger går inn på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kuhlwasser prufen er nok lavt kjøleveskenivå på E30 ivertfall og betriebsanleitung betyr jo instruksjonsbok på tysk

Det der fortalte meg masse, har fått den meldingen kuhlwasser og etter den kommer betriebsanleitnung, trudde det var bremse trykk eller el feil. skjønte ingen ting... takk for hjælpa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ta å skifte språk da. Ta på tenningen, trykk tastene 1000 og 10 samtidig. Da kommer det opp no funktion greier. Trykk tasten 1 til du har scrollet frem til funktion 01(det er språk), trykk da set/res knappen. Etter det skal det vel stå 00 deutsch, og scroll til du finner english. Det er to english'er, tror den ene er ami'mål og den andre er metrisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...