frodeao Skrevet Januar 19, 2005 Share Skrevet Januar 19, 2005 Heisann! Har en 530 dAT 99-mod som jeg kjøpte i sommer. Nå viser det seg at det er webasto, men den har ingen timer eller fjernkontroll/GSM-mottaker. Da lurer jeg på: reagerer den på temperatur? Hvor lenge er den innkoblet? Er det noe intervallstyring, slik at hvis bilen står en hel dag, så starter den kanskje 2-3 ganger i løpet av dagen? Lurer på hvor mye dt koster å koble på en timer, er det noen som har peiling på det? Mvh Frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Januar 19, 2005 Share Skrevet Januar 19, 2005 Har du tv/navigasjon i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodeao Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2005 Nei har ikke verken tv eller navigasjon i bilen. bare vanlig kjørecomputer. Skulle selvsagt ønske jeg hadde dt, men den gang ei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Januar 19, 2005 Share Skrevet Januar 19, 2005 Ok,bare lurte. Svoger'n min har en 2000 modell 520 diesel touring, med navigasjon/computer. Han bruker visst å styre webastoen derifra, hvis jeg forstod han riktig. Han har i tillegg fjernstyring på sin. Trodde det var med fjernstyring på alle slike jeg, men da tar jeg sikkert feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodeao Skrevet Januar 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2005 Har visstnok funnet ut at på kjørekomputeren kan jeg stille inn zeit1 og zeit2. Prøvde dette såvidt i går kveld og da viste det seg at webastoen startet Men om dette er to starttidspunkt eller start- og slutttidspunkt vet jeg ikke ennu. skal teste dette så snart jeg får tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå