painkiller24 Skrevet Januar 19, 2005 Share Skrevet Januar 19, 2005 Noen som har peiling på hvordan jeg kan finne ut koden på en blaupunkt spiller. ACD 9850. Denne satt i bilen når jeg kjøpte den. Søskenbarnet mitt har nå lånt den, men den funker ikke. Regner med at koden må slås inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 19, 2005 Share Skrevet Januar 19, 2005 Hvis det er en original BMW Blaupunkt, så kan du få koden hos din lokale BMW forhandler, er det en vanlig Blaupunkt, så må du kontakte en som forhandler denne spilleren, å de vil sansynligvis forlange en kvittering på spilleren for å gi ut koden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
painkiller24 Skrevet Januar 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2005 Har ikke peiling på om den er orginal jeg. Satt som sagt i bilen når jeg kjøpte den, så jeg har ingen kvittering heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Januar 21, 2005 Share Skrevet Januar 21, 2005 Jeg husker i hine og hårde dager når jeg jobbet litt på ett bilverksted. der hadde vi en instruksjon for nullstilling av koden, og bruk av spilleren uten kodekort. Jeg antar at dette finnes tilgjengelig på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå