truck_driver Skrevet Januar 19, 2005 Share Skrevet Januar 19, 2005 Hvordan fikser jeg varmetrådene i bakruta, det er ikke alle som virker.... Går det ann å fikse dem? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 19, 2005 Share Skrevet Januar 19, 2005 Mener det finnes noe greier man kan smøre på over bruddene for å få kontakt igjen, men der stopper det for meg. Kanskje noen andre her vet mer om det, hvis ikke kan du jo forhøre deg hos bilrekvisitasjapper og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 19, 2005 Share Skrevet Januar 19, 2005 Da er det sikkert et lite brudd i dem, å det kan ofte sees med det blotte øye, å kan enkelt fikses ved å lodde de sammen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Januar 19, 2005 Share Skrevet Januar 19, 2005 Som Gunnar er inne på finnes det en slags strømledende lakk som smøres over tråden der det er brudd. Smører du litt for tykt på kan du bruke et barberblad for å skrape bort det som havnet utenfor tråden. De fleste bilrekvisitaforretninger selger dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Januar 20, 2005 Share Skrevet Januar 20, 2005 Stemmer det. Har selv benyttet denne "sølvlakken" med hell. Som regel er det greit å se hvor skaden har oppstått. Rengjør, maskèr, rengjør, 3x(påfør, venting), renskjær, venting og bruk. Enkelt, lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truck_driver Skrevet Januar 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2005 Takk takk, da skal jeg nok klare å fikse problemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå