Catch-22 Skrevet Januar 20, 2005 Share Skrevet Januar 20, 2005 Jippi,nå har jeg fåt tilbake bilen fra lakkering. www.her-er-vi.com for bilder av bilen www.gressvik.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 20, 2005 Share Skrevet Januar 20, 2005 Ble bedre det, men likte ikke listenes farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 20, 2005 Share Skrevet Januar 20, 2005 Ble bra med lakkerte skjørter og greier ja. Men må nok desverre si meg enig med Kjetil, er heller ikke spesielt glad i slike lister. Jeg ville heller hatt de i bilens farge om jeg skulle lakkert de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Skrevet Januar 20, 2005 Share Skrevet Januar 20, 2005 Jeg synes da det ble veldig bra jeg da(siden jeg lakkerte bilen min akkurat lik for en stund siden) Mne ville vel heller spart meg opp til M3 lister da jeg synes de er MYE penere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 20, 2005 Share Skrevet Januar 20, 2005 Må si meg enig med listene ja..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Catch-22 Skrevet Januar 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2005 Hehe, det er tydlig vertfal at smaken er som baken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Catch-22 Skrevet Januar 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2005 Nei,det håper jeg virkelig ikke det var hehe. Hva syns du\dere om å lakkere orginal "vinge" bak i samme farge som listene? Er veldig usikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Catch-22 Skrevet Januar 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2005 Hint hint lissom ,ja jeg tror det blir til det . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 20, 2005 Share Skrevet Januar 20, 2005 Likte heller ikke listene, ble liksom litt "volvo look" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Catch-22 Skrevet Januar 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2005 Likte heller ikke listene, ble liksom litt "volvo look" HE? nå drar dun litt langt håper jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Januar 21, 2005 Share Skrevet Januar 21, 2005 Nei,det håper jeg virkelig ikke det var hehe.Hva syns du\dere om å lakkere orginal "vinge" bak i samme farge som listene? Er veldig usikker Nah, tror vertfall jeg ville beholdt samme fargen på vinga... Jeg for min del er vingefan, men det er mange negative meninger ute å går om vinger, og med å lakkere den i samme farge som listene gjør du den enda mer fremtredende! Men for all del det er din bil... Pen bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Januar 21, 2005 Share Skrevet Januar 21, 2005 Jeg synes listene ble bra.... Vet du hvor mye det koster å lakkere kun listene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Catch-22 Skrevet Januar 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2005 Jeg er ikke sikker,men kan vel ikke koste serlig mer en 1000-1500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå