Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et lite problem på min E34 520i 1988 mod... Når jeg låser opp bilen, så låser den seg igjen med en gang, så må jeg låse opp en gang til og da låser den seg ikke... Er egentlig bare en bagatell, men hvis det går fort å fikse så tenkte jeg å fikse det... Noen som vet hva som kan være feil?

Forresten... Supert forum her... Prøvde å få litt hjelp til bilen min på bilforumet, men folka der har ikke peil. Her har folka peiling som bare det :D

mvh NSS

Skrevet

At sentrallåsen reagerer med å sprette tilbake en gang er faktisk bare en "beskjed" om at det er en av driverne dine som ikke virker riktig.

Ta runden rundt bilen og se hvilken lås som ikke drar med seg de andre når du låser(opp)

Skrevet

Så jeg må sjekke hvilken som går sist opp? Eller noe? Kan det være tanklokket? Det går ikke helt igjen, men igjen nok til å bli låst.

Skrevet

Tanklokket og låsen i bagasjerommet er gjengangere her. Du bør også sjekke kablene som går til bagasjelokket, her hender det at det blir brudd i ledninger.

• 1 year later...
Skrevet

har samme probleme på min, der er det låsen på passasjerdøren foran. var umulig å låse/låse opp den døren.. fant ut at knappen på innsiden av døren ikke ville røre på seg.

etter litt fram og tilbake koblet jeg av staget som går fra låsesylinderen og da var alt i orden. bortsett fra at når den er koblet av låser den ikke opp den døren, så jeg holder på å finne ut av hvordan jeg skal få av håndtaket og se om det kan fikses eller om jeg må ha nytt. plages litt med det men fant noen tråder her om hvordan det gjøres på e36 som hjalp meg godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...