manta-a Skrevet Januar 22, 2005 Share Skrevet Januar 22, 2005 Muttern har vært ute og kjørt min senka e-30is og kjørt av leppa foran.Fant den ikke igjen....Noen som har ei liggende og vil selge den??Vet att riger har ei m3 leppe til e-30 og.Noen som vet hva den koster?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Januar 23, 2005 Share Skrevet Januar 23, 2005 Viss du tenker på infinity leppa så koster den rundt 1800-1900 kr... Er vel det nermeste m3 leppe du kommer hos rieger http://www.streetdesign.no/?go=vis∏=1143 Der har du den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knp86 Skrevet Januar 24, 2005 Share Skrevet Januar 24, 2005 Muttern har vært ute og kjørt min senka e-30is og kjørt av leppa foran.Fant den ikke igjen....Noen som har ei liggende og vil selge den??Vet att riger har ei m3 leppe til e-30 og.Noen som vet hva den koster?? Eg har en liggende, kor mye er du villig til å gi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Januar 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2005 Hvilken en av leppene har du liggende da??Is leppa eller m3 leppa ifra riger??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knp86 Skrevet Januar 24, 2005 Share Skrevet Januar 24, 2005 Hvilken en av leppene har du liggende da??Is leppa eller m3 leppa ifra riger??? Is leppe. lakkert svart, brukt eit halvt år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Januar 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2005 Hva syns du om en 500 lapp for leppa da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Januar 25, 2005 Share Skrevet Januar 25, 2005 meiner denne leppa kostet 900 hos gs bildeler jeg når jeg kjøpte til min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå