serox Skrevet Januar 22, 2005 Share Skrevet Januar 22, 2005 Hei, er det noen som har en mening om hvilket produkt som er best til å rengjøre og behandle skinninteriøret i en BMW med? BMW har sitt eget og så er det jo Autoglym det er sikkert noen flere også,kan ikke dere som vil anbefale noen produkter si hvor man eventuelt kan få tak i disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Januar 23, 2005 Share Skrevet Januar 23, 2005 Er enig med BMW-Alpina,jeg bruker også BMW sine orginal produkter,de gir meg et godt resultat som jeg blir fornøyd med. Et tips til: Skal du noen gang levere bilen din inn til bilpleie for å ta en skikkelig rens både utvenndig og innvendig så si til firmaet at de ikke skal rense/røre skinnsetene !!! de bruker produkter som kan være veldig sterke og resultatet blir velig bra men om 2-3 mnd. senere så sprikker de,grunnen er at de har vasket ut impregneringen !!!! og da har du et problem!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå