Gå til innhold

Lås

øyvind bp
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

I dag skulle låse opp døren på bilen da jeg ikke fikke inn nøkkelen. Bilen står i parkeringshus med flere plussgrader så den var ikke frosset igjenn. Har hatt problemet før men med litt fikling så har nøkkelen plutselig smettet inn. Men ikke denne gangen. Jeg smørte med låsolje og prøvde å få løsnet den lille klaffen foran nøkkelhullet, men den satt helt fast. Jeg presset litt for hardt på og da bøyde den seg. Så det ser ut som jeg må bytte noen deler her. Må hele låsen byttes eller er det nok å bytte bare den greia som dekker selve låsen? Vet ikke, men det er vel beslag det kalles eller noe. Hva koster det å få fikset noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min slik dings har også gått i stå, men jeg bruker alltid fjernkontroll, så jeg har ikke sett noe særlig på det enda. Men fra da jeg bytta baklukelås på Chrysleren vet jeg at den skyvegreia satt i et lokk/beslag over selve sylinderen. Sylinderen kom med to slike, en i chrome og en i svart. Så hvis det er likt på BMWene kan det ikke koste mange kronene for en ny slik. Desverre ser det i ETK ut som hele sylinderen er én del.. Tipper 3-400,- for den. Var det jeg betalte inkl. omkoding til Chrysleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...