jcvold Skrevet Januar 23, 2005 Share Skrevet Januar 23, 2005 ble det laget e-36 M3 som sedan? så dette på autodb. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... me=jeanzon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Januar 23, 2005 Share Skrevet Januar 23, 2005 Jepp, det ble laget 4-dørs E36 M3 Den var litt annerledes utstyrt med bl.a "vanlige" sportsstoler og andre sideskjørter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Januar 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2005 Jepp, det ble laget 4-dørs E36 M3Den var litt annerledes utstyrt med bl.a "vanlige" sportsstoler og andre sideskjørter. kult.der røyk mine planer om å bygge om sedanen min til M3,for å lage den første M3 sedanen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Januar 24, 2005 Share Skrevet Januar 24, 2005 hahahahahahah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 24, 2005 Share Skrevet Januar 24, 2005 Hehe. Det er da mange E36 M3 sedaner rundt forbi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Januar 24, 2005 Share Skrevet Januar 24, 2005 Har til og med kjørt sedan E36 M3 med SMG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Januar 24, 2005 Share Skrevet Januar 24, 2005 Den bilen du viste der er faktisk en kompis sin, helt orginal. Konge å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Januar 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2005 Den bilen du viste der er faktisk en kompis sin, helt orginal. Konge å kjøre cool! drømmen er jo å kjøre en e-36 m3! jeg så at det var en 3.2l m3 motor til salgs med girkasse,og da ble jeg frista til å sette den inn i min 320 sedan.men det er vel mer enn motor som skal til? må vel skifte bremser og drivverk og hele pakka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Januar 24, 2005 Share Skrevet Januar 24, 2005 Ja må nok omfattende "justeringer" til da. + Hvis man vil ha det skikkelig så må man jo bytte interiør også. Denne har jo skinn i dørsidene også f. eks. En annen mulighet er jo å kjøpe denne utollet da kan du kjøre den på røde skilter Fin søndagsbil det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Januar 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2005 fikk akurat mail fra hu jenta som skulle selge motoren... den var solgt! fuck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå