jcvold Skrevet Januar 23, 2005 Share Skrevet Januar 23, 2005 jeg har litt styling som skal lakkeres. dvs M3 front,øyelokk,bakrutedeksel og en liten vinge.hva må jeg regne med å betale for å få det lakkert? noen som vet om lakkerings-sjapper i bergen eller førde (sf&fj) ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Januar 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2005 ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 25, 2005 Share Skrevet Januar 25, 2005 kanskje 3000-4000,- ? eller mer. .. Kommer vel an på hvem som skal gjøre det + material valg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW316 Skrevet Februar 5, 2005 Share Skrevet Februar 5, 2005 Fikk Lakkert en M3 orginal frontspoiler for 1800 raske... det var med grunning og lakkering... ps: den ble lakkert uten Mva. regning.... så du må regne med litt mer en det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Februar 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2005 ja,jeg fikk en ca pris på 2400,- inkl moms hos fana billakering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå