Gå til innhold

Klakkelyd E28

318iAT
 Share

Anbefalte innlegg

Nå står isbanekjøringen i fare, det kommer en skarp klakkelyd fra insug på motor M20B20 E28 520iA 1986 mod. noen som har vært borti noe lignende, har forsøkt med LMM fra en 323 E30 1985 mod. med samme resultat.

Lyden kom etter at et nymontert K&N filter falt av under kjøring. F%###"!§ Takker for alle forslag dere måtte ha om saken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare pelle av toppen det, så er det lett.. det står vel kanskje i haynes boka. Men toppen må av uansett! gidder ikke skrive alt her, så hvis du bare at av toppen så kan jeg sende deg en mail eller no om hvordan det gjøres... Delene er vel ikkeno spesialt dyre, men det blir jo mange deler da hvis du skal skifte alle ventiler og løftere, og da burde du skifte alle ventiltettningene også og og sikkert toppakning og da blir det jo neste full overhaling av toppen, kjøp dette fra motornord da vettu, de har ikke så gale priser og de har peil. www.motornord.se

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, nå er toppen fikset sier de og jeg må montere den på igjen :mrgreen: og som dere ser har jeg ikke gjort dette før, det jeg lurer på er moment, spesiell rekkefølge på montering av topplokksbolter og om boltene skal trekkes med fult moment med en gang eller om jeg skal gå over de flere ganger, er det strekkbolter på denne motoren 520i 1986 mod. M20B20 :?: etterteiting etter hvor mange mil osv. takker for all hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...