Gå til innhold

Hvem som er best: Porsche, BMW eller Jaguar.

BalleKnalle
 Share

Anbefalte innlegg

Og det gikk rett på trynet for 6-serien!

Men alt ser så gjennomregissert ut at det ikke er mye vits å legge stort i resultatene av testene. Selv langt ut i dragracet gikk det dritsakte...

De konkluderte derimot til slutt med at 645Ci faktisk var meget rask på bane, dette da The Stig kjørte den på 1:28-noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det gikk rett på trynet for 6-serien!

Men alt ser så gjennomregissert ut at det ikke er mye vits å legge stort i resultatene av testene. Selv langt ut i dragracet gikk det dritsakte...

De konkluderte derimot til slutt med at 645Ci faktisk var meget rask på bane, dette da The Stig kjørte den på 1:28-noe...

Ikke så uventet at de valgte Jaguaren ettersom de har en stor kjærlighet for britiske biler.....Mon tro hvordan det hadde endt om Stig-mannen hadde kjørt bilene på bane med skikkelig pen countrymusikk i bakgrunnen?......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som sagt så virker alt regissert. Jeg tror nok de bestemmer hvilken bil de skal like allerede før de gjør opptakene. Og det selv om jeg har full forståelse for at 6-serien ikke vant i en slik test. Porschen ville vel være en ganske opplagt vinner? 6-eren er jo luksuscruiser...

Men en ting - de sa at setene i 6-serien var dårlige! De må ha vært uheldige med eksemplaret i så fall, for setene er det ingenting galt med! Det er liten plass i baksetet, men foran sitter man som en konge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som sagt så virker alt regissert. Jeg tror nok de bestemmer hvilken bil de skal like allerede før de gjør opptakene. Og det selv om jeg har full forståelse for at 6-serien ikke vant i en slik test. Porschen ville vel være en ganske opplagt vinner? 6-eren er jo luksuscruiser...

Men en ting - de sa at setene i 6-serien var dårlige! De må ha vært uheldige med eksemplaret i så fall, for setene er det ingenting galt med! Det er liten plass i baksetet, men foran sitter man som en konge.

Bmw sine sportsseter er meget bra!så her er det nok de som har testet bilen det er galt med. Og hvem i huleste kjøper coupe p.g.a bakseteplassen?......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...