Xander_ Skrevet Januar 24, 2005 Share Skrevet Januar 24, 2005 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt sånne adaptere for å montere 6*9 tommere i min bmw e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Januar 24, 2005 Share Skrevet Januar 24, 2005 Bilradiospesialisten har/hadde i hvertfall.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander_ Skrevet Januar 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2005 Kunne ikke finne noe adapter til 6*9 på bilradiospesialisten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Januar 25, 2005 Share Skrevet Januar 25, 2005 Det ligger ikke ute på websiden, men de har hverfall i butikken i Sandnes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 25, 2005 Share Skrevet Januar 25, 2005 Har på bilradiospes her i trondheim også. Koster rundt 500 kr hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander_ Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2005 Kan man få d bestilt fra bilradiospesialisten da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå