Tore Diesel Skrevet Januar 25, 2005 Share Skrevet Januar 25, 2005 Da jeg allerede har kjøpt meg ny dieselpumpe, har jeg forandra dette innlegget til, startproblem. Skulle sikkert blitt flytta fra Kjøp og salg, og over til Teknisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Januar 27, 2005 Share Skrevet Januar 27, 2005 he he. detta ser dårlig ut tore. du får ingen venner på forumet du for du er så glad i diesel biler. ha ha ha. skal vi ikke bare tan i helgen siden d er så mye fine snøskavler og bruke den opp på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2005 Du er meg en faen til fyr du Kjellemann Men jeg må faktisk si meg enig i den ideen der, mye mora i gammel Bmw, selv om det er en diesel! Kvier meg litt til å ta livet av bilen da, siden det er en sekser. Vi får stille på noe alvorlig med trykk, så vi virkelig får litt fres Viktig å filme dette tror jeg, kan bli litt action.....eller kanskje det blir mer som en skrekkfilm. he he! Skremmende at jeg ikke får meg kompiser her p.g.a at jeg fikler med en dieselbil. Hmmm.....bra jeg har deg da Kjell! he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Januar 27, 2005 Share Skrevet Januar 27, 2005 Kan jo ikke ta livet av en sånn sjelden bil... Galskap. Er bare rundt 40 av de her til lands jo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 27, 2005 Share Skrevet Januar 27, 2005 Hehe. Er desverre ikke så mange som har peiling på BMW-diesel virker det som... ihvertfall ikke de gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2005 Kan jo ikke ta livet av en sånn sjelden bil... Galskap. Er bare rundt 40 av de her til lands jo.... Nei, kan ikke si at jeg har direkte lyst heller, men nå begynner bilen å irritere meg noe helt grenseløst, ettersom det ikke engang hjelper å sette bilen på verksted. Det jeg ser på som mitt neste alternativ nå, er å kjøpe ei brukt dieselpumpe, (som sikkert koster 4-5 lapper) bare for å sjekke om det virkelig er der feilen ligger. Men har et lite håp om at noen kan skaffe ei billigere. Derfor prøver jeg her. Mulig jeg kommer til å sjekke hva det koster å overhale dieselpumpa, men det er vel ingen billig affære det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Januar 27, 2005 Share Skrevet Januar 27, 2005 knuse knuse knuse knuse. ha ha ha. jeg vil filme dette jeg ass. kanskje sitte på litt m d og gale mann. ha ha ha ha ha ha. kan svine litt m turingen og da når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 2, 2005 Share Skrevet Februar 2, 2005 Har nå greid å spore opp ei dieselpumpe til bilen. Fikk den faktisk svine billig! (1800,-) Så nå gjenstår det bare å bytte pumpa for å se om det er der problemet med bilen ligger. Gjett om det er en som håper på at det er pumpa som er årsaken til startproblemet. Dersom det ikke er den, så har jeg hvertfall 1, om ikke 2 elektroniske dieselpumper til salgs. Sjekka foresten pris på overhaling av pumpa på et verksted, de anslo 4-5 tusen, dersom stillverket på pumpa var i orden, og muligens 10 lapper ekstra, dersom stillverket måtte byttes! Grøss og gru, noe så uaktuelt! Så nå Kjell Rune, lever jeg i håpet på at jeg slipper å svine ihjæl bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2005 Ja, det siste innlegget der var mitt. Glemte igjen hodet et øyeblikk, og logga meg ikke inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paul Skrevet Februar 2, 2005 Share Skrevet Februar 2, 2005 har en komplett 524td motor 91mod til salgs. ca 220 000 km, gikk som en "kule" men brukte vann,byttet topppakning med brukte fremdeles vann. (sette i en ny motor fra danmark) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Februar 2, 2005 Share Skrevet Februar 2, 2005 Har nå greid å spore opp ei dieselpumpe til bilen.Fikk den faktisk svine billig! (1800,-) Så nå gjenstår det bare å bytte pumpa for å se om det er der problemet med bilen ligger. Gjett om det er en som håper på at det er pumpa som er årsaken til startproblemet. Dersom det ikke er den, så har jeg hvertfall 1, om ikke 2 elektroniske dieselpumper til salgs. Sjekka foresten pris på overhaling av pumpa på et verksted, de anslo 4-5 tusen, dersom stillverket på pumpa var i orden, og muligens 10 lapper ekstra, dersom stillverket måtte byttes! Grøss og gru, noe så uaktuelt! Så nå Kjell Rune, lever jeg i håpet på at jeg slipper å svine ihjæl bilen! Hvis du ikkje får den til, er eg interessert i å overta bilen, i stedet for at den skal lide en grusom død. Gi meg en lyd hvis det blir aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2005 har en komplett 524td motor 91mod til salgs. ca 220 000 km, gikk som en "kule" men brukte vann,byttet topppakning med brukte fremdeles vann. (sette i en ny motor fra danmark) Er uansett ikke interessert i å kjøpe hele motoren din, for jeg har en havarert en fra før. Bytta motor i romjula da den forrige tok kveld. (Brukte MYE olje og endel vann) Den jeg satte inn bruker hvertall ikke olje, men for øyeblikket sliter jeg litt med at noe kjølevæske forsvinner. Håper og tror egentlig at det ikke er toppen. Får se om jeg får orden på hovedproblemet i løpet av ettermiddagen, som er startproblem. Siden jeg allerede har sjekket ut begge styreboksene, håper jeg nå at det er dieselpumpa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2005 Hvis du ikkje får den til, er eg interessert i å overta bilen, i stedet for at den skal lide en grusom død. Gi meg en lyd hvis det blir aktuelt. Jeg skal uansett gi lyd fra meg når jeg har fått bytta dieselpumpa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paul Skrevet Februar 3, 2005 Share Skrevet Februar 3, 2005 har en komplett 524td motor 91mod til salgs. ca 220 000 km, gikk som en "kule" men brukte vann,byttet topppakning med brukte fremdeles vann. (sette i en ny motor fra danmark) Er uansett ikke interessert i å kjøpe hele motoren din, for jeg har en havarert en fra før. Bytta motor i romjula da den forrige tok kveld. (Brukte MYE olje og endel vann) Den jeg satte inn bruker hvertall ikke olje, men for øyeblikket sliter jeg litt med at noe kjølevæske forsvinner. Håper og tror egentlig at det ikke er toppen. Får se om jeg får orden på hovedproblemet i løpet av ettermiddagen, som er startproblem. Siden jeg allerede har sjekket ut begge styreboksene, håper jeg nå at det er dieselpumpa. start problemer!? gløde pluggene på disse bilene har jo en tendens til å ryke,,, spess di fra biltema! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 3, 2005 Share Skrevet Februar 3, 2005 problemet han faktisk har er att den ikke starter og att vist han gnister litt med en magnet dings på pumpa funker d plutselig og starte igjend. bilen er meg faktisk akkuratt som" du tror d ikke før du ser d" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå