Gunnar Skrevet Januar 25, 2005 Share Skrevet Januar 25, 2005 Skulle gjerne hatt bort snowboardet, snowboardbuksa, snowboardskoa, hjelm (til bilkjøring), og muligens også en liten bagasjelokksleppe. Hvordan er greieste måte å få fraktet slikt fra Rogaland til Østlandet? Går det lastebiler/trailere det går an å få slikt på til en rimelig penge? Frykter at det blir billigst å fly bort og hente det personlig, men også mest pes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Januar 25, 2005 Share Skrevet Januar 25, 2005 Kontakt Svipp Transport i Stavanger. De kan hjelpe deg. De kan sende det via EXE eller via det firmaet jeg jobber for. Daglige avganger fra Stavanger via Arendal til Oslo. Fra Arendal går det også daglige avganger til Vestfold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2005 Høres jo bra ut, men da snakker man vel fort en del kroner? Tipper det blir dyrere enn om jeg tar fly og henter det selv , men kan vel alltids ta en telefon og sjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Januar 25, 2005 Share Skrevet Januar 25, 2005 Skulle gjerne hatt bort snowboardet, snowboardbuksa, snowboardskoa, hjelm (til bilkjøring), og muligens også en liten bagasjelokksleppe. Hvordan er greieste måte å få fraktet slikt fra Rogaland til Østlandet?Går det lastebiler/trailere det går an å få slikt på til en rimelig penge? Frykter at det blir billigst å fly bort og hente det personlig, men også mest pes... Få sendt det med bussen. Tror ikke det vil koste alt for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Januar 25, 2005 Share Skrevet Januar 25, 2005 51 59 99 99 Telefon nummer til Svipp. Tror ikke det blir alt for mange hundrelappene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Januar 25, 2005 Share Skrevet Januar 25, 2005 jeg kan fikse d for en uvesentli pengesum. kanskje til og med helt gratis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2005 Takker kara! Kjell Rune, høres jo optimalt ut! Skal du bortover selv, eller hva er greia? Når er det i så fall snakk om? Du kan jo evt. pm'e meg om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Januar 25, 2005 Share Skrevet Januar 25, 2005 Jeg skal til Stavanger i helga og tilbake til Larvik på søndag, så om du ikke har fiksa noe kan jeg sikkert ta det med til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2005 Takker for tilbudet! Får se hva det blir til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Januar 25, 2005 Share Skrevet Januar 25, 2005 Den er grei, skulle du ombestemme deg må jeg ha beskjed innen torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå