Gå til innhold

Noen som kjenner denne??


Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som kjenner en diamantsvart 325i E30 1987 2-dørs som er til salgs i Haugesund?? Han som selger den nå kjøpte den for 2 mnd. siden av en eldre mann som kjørte frem og tilbake til Spania. Bilen er kjørt 320 000 km, men er byttet motor på (kjørt 170000). Får se om jeg finner reg. nr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en kamerat har sett på bilen. vi var å prøvekjørte den også, virka grei, men noen forringer framme og bak var kaputt.

En annen ting: girstanga var forferdelig langt fremme :? tenkte kankje han hadde brukt en motor fra 5 serie og ikke bytta motorfester.........eller kanskje giroverføringen er kaputt.....??

bilen så fin ut, lite rust, men det var km som fikk meg til å stusse litt. Dessuten ville unggutten ha 30 000 for den. DA må de vær i mye bedre form enn denne var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg solgte min for 20 lapper med Shrick trimkam og Supersprint effektanlegg inkl. grenrør.

Fant ut at det var alt for billig i ettertid. Kommer til å angre på det lenge gitt.

Brukte bare noen få timer på å få solgt den etter at jeg satt inn annonsen så det sier vel sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...