bimmerdude Skrevet Januar 25, 2005 Share Skrevet Januar 25, 2005 Noen som har peil på senkesett til denne bilen? Mulig jeg skifter dempere også. Så komplett sett er ett alternativ. Er det senkefjærene som Eiker motorshop selger til 995 kr (B&G) noe tess? Hadde Lesjøfors på min gamle E30 og ble veldig missfornøyd med de. Bakfjærene var faktisk mykere enn orginalfjærene. Bilen ble alt for lav bak og alt for høy foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 25, 2005 Share Skrevet Januar 25, 2005 GS har jo helt greie sett. Komplett med dempere og fjærer 3990,- +mva..... Ser oxo at www.autospar.no har senkefjærer til 999,- Så har du jo bilstein, H&R og de gutta der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 25, 2005 Share Skrevet Januar 25, 2005 det beste er jo justerbart fra koni, os bildeler har, men det er så svine dyrt ca 12 k trur eg minus evt pruting\rabatter tror nok deler av ferie pengene mine ryker i det settet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2005 det beste er jo justerbart fra koni, os bildeler har, men det er så svine dyrt ca 12 k trur eg minus evt pruting\rabattertror nok deler av ferie pengene mine ryker i det settet Det aller beste er vel Coilover med justerbare ditt og datt (retur og hardhet og høyde osv). Tror kanskje jeg tar en tur til tyskland i sommer. Noen som vet om noen linker til tyske styling varehus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 26, 2005 Share Skrevet Januar 26, 2005 vil anbefale H/R coilover! hadde det på min gamle E-36 M3 og det funket meget bra! oppførte seg som en orginal på gata (ikke hopping og spretting) og var stiv nok for banekjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Januar 26, 2005 Share Skrevet Januar 26, 2005 vil anbefale Apex senkesett,med dempere og fjører.3999,- + pant! hos g.s bildeler. jeg er kjempefornøyd.alternativet er apex dempere og vogtland fjærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2005 vil anbefale Apex senkesett,med dempere og fjører.3999,- + pant! hos g.s bildeler.jeg er kjempefornøyd.alternativet er apex dempere og vogtland fjærer + pant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Januar 26, 2005 Share Skrevet Januar 26, 2005 vil anbefale Apex senkesett,med dempere og fjører.3999,- + pant! hos g.s bildeler.jeg er kjempefornøyd.alternativet er apex dempere og vogtland fjærer + pant pant = moms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 26, 2005 Share Skrevet Januar 26, 2005 det beste er jo justerbart fra koni, os bildeler har, men det er så svine dyrt ca 12 k trur eg minus evt pruting\rabattertror nok deler av ferie pengene mine ryker i det settet Har hørt myyye crap om Koni! Tror Bilstein PSS9 blir regnet som bedre! Men begge disse er jo i en hel annen prisklasse enn B&G som bimmerdude spør om. Har ikke erfaring med B&G selv, men sjekka litt rundt da jeg lurte på de selv, og fikk høre at det ikke var noe å satse på. Blir litt har hørt av en venn som hadde hørt om en kollega om en venn om en kompis om en... Menmen 995,- er jo ikke mange kronene, så hva kan man egentlig vente seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Januar 26, 2005 Share Skrevet Januar 26, 2005 Jeg har Koni justerbart og de funker bra ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Januar 31, 2005 Share Skrevet Januar 31, 2005 Jeg kjøre på Eibach 50/50 og er veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 31, 2005 Share Skrevet Januar 31, 2005 Eibach 30/30 her. også veldig fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E63 Skrevet Januar 31, 2005 Share Skrevet Januar 31, 2005 Noen som har peil på senkesett til denne bilen? Mulig jeg skifter dempere også. Så komplett sett er ett alternativ.Er det senkefjærene som Eiker motorshop selger til 995 kr (B&G) noe tess? Hadde Lesjøfors på min gamle E30 og ble veldig missfornøyd med de. Bakfjærene var faktisk mykere enn orginalfjærene. Bilen ble alt for lav bak og alt for høy foran. Hei Hvis du først skal bytte er det like greit å kjøpe komplett sett(fjører&dempere). Uansett,billigste løsning er å kjøpe apex fjører,disse er ganske bra. Mere penger til overs? kjøper du komplett apexsett hos f.eks gsbildeler. Hvis du vil bruke mere penger anbefaler jeg komplett sett fra bilstein, eventuelt bilstein dempere med h&r fjører. Dette selges b.l.a hos auto-trio. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW316 Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 Hei. Kjøpte H&R sine fjører 40/15 til min bil da jeg kjøpte bilen.. synes det passer veldig bra.. synes E36 ser relativ høy ut foran i forhold til bak med orginal fjærer. (kanskje bare jeg som syns det?!) Hmm, hørte rykter om at Apex fjærene `rustet` lett.. men det er bare rykter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå