Gå til innhold

Senkesett til E36!

bimmerdude
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har peil på senkesett til denne bilen? Mulig jeg skifter dempere også. Så komplett sett er ett alternativ.

Er det senkefjærene som Eiker motorshop selger til 995 kr (B&G) noe tess?

Hadde Lesjøfors på min gamle E30 og ble veldig missfornøyd med de. Bakfjærene var faktisk mykere enn orginalfjærene. Bilen ble alt for lav bak og alt for høy foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det beste er jo justerbart fra koni, os bildeler har, men det er så svine dyrt ca 12 k trur eg minus evt pruting\rabatter

tror nok deler av ferie pengene mine ryker i det settet

Det aller beste er vel Coilover med justerbare ditt og datt (retur og hardhet og høyde osv).

Tror kanskje jeg tar en tur til tyskland i sommer. Noen som vet om noen linker til tyske styling varehus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det beste er jo justerbart fra koni, os bildeler har, men det er så svine dyrt ca 12 k trur eg minus evt pruting\rabatter

tror nok deler av ferie pengene mine ryker i det settet

Har hørt myyye crap om Koni! Tror Bilstein PSS9 blir regnet som bedre!

Men begge disse er jo i en hel annen prisklasse enn B&G som bimmerdude spør om. Har ikke erfaring med B&G selv, men sjekka litt rundt da jeg lurte på de selv, og fikk høre at det ikke var noe å satse på. Blir litt har hørt av en venn som hadde hørt om en kollega om en venn om en kompis om en... Menmen 995,- er jo ikke mange kronene, så hva kan man egentlig vente seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har peil på senkesett til denne bilen? Mulig jeg skifter dempere også. Så komplett sett er ett alternativ.

Er det senkefjærene som Eiker motorshop selger til 995 kr (B&G) noe tess?

Hadde Lesjøfors på min gamle E30 og ble veldig missfornøyd med de. Bakfjærene var faktisk mykere enn orginalfjærene. Bilen ble alt for lav bak og alt for høy foran.

Hei

Hvis du først skal bytte er det like greit å kjøpe komplett sett(fjører&dempere).

Uansett,billigste løsning er å

kjøpe apex fjører,disse er ganske bra.

Mere penger til overs? kjøper du komplett apexsett hos f.eks gsbildeler.

Hvis du vil bruke mere penger anbefaler jeg komplett sett fra bilstein, eventuelt bilstein dempere med h&r fjører. Dette selges b.l.a hos auto-trio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Kjøpte H&R sine fjører 40/15 til min bil da jeg kjøpte bilen.. synes det passer veldig bra.. synes E36 ser relativ høy ut foran i forhold til bak med orginal fjærer. (kanskje bare jeg som syns det?!)

Hmm, hørte rykter om at Apex fjærene `rustet` lett.. men det er bare rykter.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...