Power Skrevet Januar 25, 2005 Share Skrevet Januar 25, 2005 Det er tyngst om vinteren, trives ikke i lys. veier 20kg, kan prate men lever ikke. Burde vært lovlig, men er farlig parvis. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 25, 2005 Share Skrevet Januar 25, 2005 Har du svaret på den, eller bare lurer du? Hvordan kan noe som er 20kg være tyngst om vinteren? 20kg er 20kg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power Skrevet Januar 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2005 lurer. har ikke svaret. vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 25, 2005 Share Skrevet Januar 25, 2005 Nei. Kanskje det er en av disse gåtene som ikke har noe svar. Lurer nemlig fortsatt på hvordan noe som er 20kg kan være tyngst om vinteren. Er det 20kg er det like tungt på vinteren som på sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power Skrevet Januar 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2005 Burde vere det ja. tenke tenke............................. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Januar 26, 2005 Share Skrevet Januar 26, 2005 tusen takk -POWER, nå får jeg ikke sove på ei stund! blei skikkelig opphengt i "gåta" di jeg nå assa! tenke tenke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Januar 26, 2005 Share Skrevet Januar 26, 2005 mener å vært borti den før. men hva var svare? hmmmm Hva er blått! deler du den i to blir dem rød! deler du dem i fire blir dem grønn! smaker ikke spes godt. men det går en del av det allikavel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Januar 26, 2005 Share Skrevet Januar 26, 2005 mener å vært borti den før. men hva var svare? hmmmmHva er blått! deler du den i to blir dem rød! deler du dem i fire blir dem grønn! smaker ikke spes godt. men det går en del av det allikavel PENGER!!! Blå tohundrelapp, deler den i to til to røde hundrelapper osv...JA det går endel av dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 26, 2005 Share Skrevet Januar 26, 2005 Off ja. De forsvinner jammen kjapt. 3000,- i klær i dag. Der gikk sommerfelgene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Mars 3, 2005 Share Skrevet Mars 3, 2005 tenker ennå på denne jeg........... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Mars 3, 2005 Share Skrevet Mars 3, 2005 he he he... typsik gåter og vere seie da !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mars 3, 2005 Share Skrevet Mars 3, 2005 fant denne i veggavisen! kan dette være svaret på gåten din? quote: Opprinnelig postet av: Jarne Kann svaret være en gother? Tynn spjæling på 20kg som rocker tyngst om vinteren. Han er praktisk talt død, men kan allikevel snakke. Det er ulovlig for to gothere å ha sexuell omgang for da regnes det som nekrofili, men rent humant sett burde det vært lovlig. Gothere liker jo heller ikke lys. HAR JEG FUNNET SVARET, ELLER HAR JEG FUNNET SVARET? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power Skrevet Mars 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Mars 3, 2005 Share Skrevet Mars 3, 2005 quote: Opprinnelig postet av: Jarne Kann svaret være en gother? Tynn spjæling på 20kg som rocker tyngst om vinteren. Han er praktisk talt død, men kan allikevel snakke. Det er ulovlig for to gothere å ha sexuell omgang for da regnes det som nekrofili, men rent humant sett burde det vært lovlig. Gothere liker jo heller ikke lys. HAR JEG FUNNET SVARET, ELLER HAR JEG FUNNET SVARET? mulig bare det er meg men- HÆÆÆÆÆ... hva er en gother?? tuller du??? fatter ikke en dritt er dem farlig parvis da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mars 3, 2005 Share Skrevet Mars 3, 2005 du vet en som liker gothiske greier. en sånn krussning mellom nazi og satanist, som går i rare svarte klær og har fett langt hårå sånn! og hører på hævvi mætall tror eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå