BimmerKing Skrevet Januar 25, 2005 Share Skrevet Januar 25, 2005 Har ett problem med grøftelysene på en 528iA. Får ikke lysene til å funke. Hvor ligger releèt til grøftelysene på denne bilen? Sikringsboksen inneholder ikke rele til dem iallefall.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet Januar 26, 2005 Share Skrevet Januar 26, 2005 På min 520 sitter det i sikringsboksen. Under vindusvisker releet som sitter øverst i boksen (avlangt) er det plass til tre releer, plassen i midten er til tåkelysene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2005 På min 520 sitter det i sikringsboksen. Under vindusvisker releet som sitter øverst i boksen (avlangt) er det plass til tre releer, plassen i midten er til tåkelysene.... Ok. Det er bare det at jeg prøvde å "tjuvkoble" alle releène..... Hmm. Får sjekke imorgen. Takk skal du ha KjetilO! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå