Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg selger skinninteriør til E36 Coupe :-)

heisann lurte på om noen har et strøkent komplett skinn int til salgs

svart el grått med midtarmlene

ta gjerne kontakt på smolik20@hotmail.com

mvh

Skrevet
Hvorfor selger du det deilige skinninteriøret Gaute?

Bøtteseter på gang?

Jeg har allerede en sportstol som jeg bruker i stedet for førerstolen gjennom "banesesongen". Siden det ser litt dumt ut med to forskjellige stoler fremme, så kan jeg like godt selge skinninteriøret. Skinnstolene er også en del tyngre enn slike sportstoler som jeg har lyst på, og for meg betyr det litt.
Skrevet
Hvorfor selger du det deilige skinninteriøret Gaute?

Bøtteseter på gang?

Jeg har allerede en sportstol som jeg bruker i stedet for førerstolen gjennom "banesesongen". Siden det ser litt dumt ut med to forskjellige stoler fremme, så kan jeg like godt selge skinninteriøret. Skinnstolene er også en del tyngre enn slike sportstoler som jeg har lyst på, og for meg betyr det litt.

Kjekt å spare litt vekt ja! Vet du hvor mange kg du tjener på det? Har du veid stolene?

Syns det er litt dumt at jeg har takluke jeg da. Blir jo 20 kg høyt plasert i bilen. Blir ikke bedre kjøreegenskaper av det akkurat. Har du også takluke?

Skrevet
Kjekt å spare litt vekt ja! Vet du hvor mange kg du tjener på det? Har du veid stolene?

Syns det er litt dumt at jeg har takluke jeg da. Blir jo 20 kg høyt plasert i bilen. Blir ikke bedre kjøreegenskaper av det akkurat. Har du også takluke?

Har ikke veid stolene, nei. Det bare slår meg når jeg kjenner på dem at de er vanvittig mye tyngre enn sportstolen min. Må hvertfall kunne spare 20kg.

Jeg har også takluke, og det plager meg. Men nå er jo ikke dette en løpsbil, så jeg skal ikke ta helt av :D

Men skal jeg ha en løpsbil, så blir den uten takluke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...