napapakkis Skrevet Januar 26, 2005 Skrevet Januar 26, 2005 Selger noen skinnstoler? midtarmlene foran? eller vindusheismekanisme for en e36 92 modell? Gunnar - Edit: Endret litt på topic...
napapakkis Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Skrevet Januar 26, 2005 men da passer den ikke i sedan utgaven el? har du noen bilder av skinninteriøret da?
Gaute Skrevet Januar 26, 2005 Skrevet Januar 26, 2005 men da passer den ikke i sedan utgaven el? har du noen bilder av skinninteriøret da?Passer sikkert ikke i sedan, nei.
Gjest ny Skrevet Januar 26, 2005 Skrevet Januar 26, 2005 Jeg selger skinninteriør til E36 Coupe heisann lurte på om noen har et strøkent komplett skinn int til salgs svart el grått med midtarmlene ta gjerne kontakt på smolik20@hotmail.com mvh
bimmerdude Skrevet Januar 27, 2005 Skrevet Januar 27, 2005 Hvorfor selger du det deilige skinninteriøret Gaute? Bøtteseter på gang?
Gunnar Skrevet Januar 27, 2005 Skrevet Januar 27, 2005 Kjipt med Schmiedmann-logoer. Hadde vært bedre uten!
Gunnar Skrevet Januar 27, 2005 Skrevet Januar 27, 2005 Den er vel litt for stor til at M-merke dekker den...
bimmerdude Skrevet Januar 27, 2005 Skrevet Januar 27, 2005 Man kan sikkert bestille uten det merket der hvis man spør om det. Synes egentlig ikke skinnet så så veldig bra ut på bildene der da men.
Gaute Skrevet Januar 28, 2005 Skrevet Januar 28, 2005 Hvorfor selger du det deilige skinninteriøret Gaute?Bøtteseter på gang? Jeg har allerede en sportstol som jeg bruker i stedet for førerstolen gjennom "banesesongen". Siden det ser litt dumt ut med to forskjellige stoler fremme, så kan jeg like godt selge skinninteriøret. Skinnstolene er også en del tyngre enn slike sportstoler som jeg har lyst på, og for meg betyr det litt.
bimmerdude Skrevet Januar 30, 2005 Skrevet Januar 30, 2005 Hvorfor selger du det deilige skinninteriøret Gaute?Bøtteseter på gang? Jeg har allerede en sportstol som jeg bruker i stedet for førerstolen gjennom "banesesongen". Siden det ser litt dumt ut med to forskjellige stoler fremme, så kan jeg like godt selge skinninteriøret. Skinnstolene er også en del tyngre enn slike sportstoler som jeg har lyst på, og for meg betyr det litt. Kjekt å spare litt vekt ja! Vet du hvor mange kg du tjener på det? Har du veid stolene? Syns det er litt dumt at jeg har takluke jeg da. Blir jo 20 kg høyt plasert i bilen. Blir ikke bedre kjøreegenskaper av det akkurat. Har du også takluke?
Gaute Skrevet Januar 30, 2005 Skrevet Januar 30, 2005 Kjekt å spare litt vekt ja! Vet du hvor mange kg du tjener på det? Har du veid stolene?Syns det er litt dumt at jeg har takluke jeg da. Blir jo 20 kg høyt plasert i bilen. Blir ikke bedre kjøreegenskaper av det akkurat. Har du også takluke? Har ikke veid stolene, nei. Det bare slår meg når jeg kjenner på dem at de er vanvittig mye tyngre enn sportstolen min. Må hvertfall kunne spare 20kg.Jeg har også takluke, og det plager meg. Men nå er jo ikke dette en løpsbil, så jeg skal ikke ta helt av Men skal jeg ha en løpsbil, så blir den uten takluke.
napapakkis Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Skrevet Januar 30, 2005 Ingen som har noe utenom de schimidieman faka trekka? eller en el vindusheismekanisme?
Gunnar Skrevet Januar 30, 2005 Skrevet Januar 30, 2005 Schmiedmann og OS Bildeler har sikkert eller kan skaffe brukt skinnint til E36. Men regn med 12k+, i hvertfall hos OS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå