Divine Skrevet Januar 26, 2005 Skrevet Januar 26, 2005 Hei ! Er ny på forumet, men elsker bmw ! Er på jakt etter m logoen som vist på toppen av siden her. Er det noen som har den liggende og kan selge ?! Eller hvet dere hvor jeg kan skaffe det?
bmw_e36 Skrevet Januar 26, 2005 Skrevet Januar 26, 2005 Slike emblem får du kjøpt hos BMW forhandlere. Eg kjøpte mitt hos en BMW forhandler på koksta i Bergen. Det kostet faktisk hele 356 kr og måtte bestilles fra Sverige.
BalleKnalle Skrevet Januar 26, 2005 Skrevet Januar 26, 2005 Du må ringe tror jeg.... Står ikke i kat eller på internett...
Divine Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Skrevet Januar 26, 2005 Takker!!! Skrev mail til de nå, tenkte jeg skulle ha m-girkula også. Den jeg har er ikke spes fin heller. Er bare en svær M og ikke noe annet. Litt finere med lys + at du kan se gira på bilen. Synes prisen fra uten lys (328) til med lys (822) hvar litt vel drøy !
BalleKnalle Skrevet Januar 26, 2005 Skrevet Januar 26, 2005 Du kan jo bare kjøpe "toppen" av girkula... Er bare et klistre-merke, det med girene og M´en på... Koster 30 spenn tror jeg...
Divine Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Skrevet Januar 26, 2005 ok ?! har ikke sett den noe sted !! men jeg har også lyst på lys i kula, slik at jeg ser gira
Gjest Skrevet Januar 26, 2005 Skrevet Januar 26, 2005 Hei ! Er ny på forumet, men elsker bmw ! Er på jakt etter m logoen som vist på toppen av siden her. Er det noen som har den liggende og kan selge ?! Eller hvet dere hvor jeg kan skaffe det? Hei Du kan også prøve eiker motorshop.De selger slike emblem billig!
Gunnar Skrevet Januar 26, 2005 Skrevet Januar 26, 2005 ok ?! har ikke sett den noe sted !! men jeg har også lyst på lys i kula, slik at jeg ser gira Hvis du må se på girkula for å gire tror jeg ikke du er skikka til å kjøre!
Divine Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Skrevet Januar 27, 2005 Ha ha ha... du fatta sikkert hva jeg mente.. Synes bare den med lys og synelige gir på er meget penere og mer kledelig i bilen !!! Men det er meg Ellers har jeg nok det som skal til for og kjøre deg + flere andre her inne rimelig religiøse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå