BMW_Racing Skrevet Januar 26, 2005 Share Skrevet Januar 26, 2005 Eg har en 86 model E-30 og den dåger no sinnsykt i bakruta og vett ikke helt probleme er !!! kan det vere bakrute pakkningen ?? såfall er bakruta limt eller pakkning?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 26, 2005 Share Skrevet Januar 26, 2005 Kun bakruta som dugger? Lekkasje i varmeapparatregisteret gir kraftig dugging, men da på alle rutene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Januar 26, 2005 Share Skrevet Januar 26, 2005 Min dugger på alle rutene... Vanskelig å fikse viss det er Lekkasje i varmeapparatregisteret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2005 det dugger mest på bakruta!! er det pakkningen?? det er ikke noe på fram ruta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Januar 26, 2005 Share Skrevet Januar 26, 2005 Har du ikke fukt i bagasjerommet da??Sjekk innerskjermen din på venstre side godt for rusthull...Kan og hjelpe og vaske ruta og da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2005 ja det er fukt i koffort lokke..... iriterende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Januar 27, 2005 Share Skrevet Januar 27, 2005 Høres ut som det er fukt i bagasjerommet ditt da ja.Sjekke hjulhusan din bak du.Vet om flere som har hatt rusthull i innerskjermene.Er en dritt jobb og sveise på høyre siden ihvertfall.Ligger en tank oppi der blandt annet...Har gjort det på min bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Januar 27, 2005 Share Skrevet Januar 27, 2005 Min dugger på alle rutene... Vanskelig å fikse viss det er Lekkasje i varmeapparatregisteret? Det er vel bare å bytte registeret det..kan kanskje loddes også hvis skaden ikke er for stor.. Har byttet på andre eldre biler selv jeg, men ikke på BMW.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2005 ja......jævli fint stort rusthull på venstre side oppi bagasjeromme. kunne jo fått en tennisball gjennom det hulle !!! Noen tips til hvordan eg kan "lappe" det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 27, 2005 Share Skrevet Januar 27, 2005 Tennis ball? Nei må vel gjøres skikkelig. Med tanke på ev EU kontroller og slikt i framtiden... Blir vel ikke godkjent hvis det er gjennomrusta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Januar 27, 2005 Share Skrevet Januar 27, 2005 æææ... trur han meinte hulle va stort nok til en tennisball.. ikkje fikse med tennisball. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 27, 2005 Share Skrevet Januar 27, 2005 jepp, fikk med meg det.... Tenkte bare å være litt morsom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Januar 27, 2005 Share Skrevet Januar 27, 2005 Enkleste er jo og finne en bil på huggern som har en bra innerskjerm.Er liksom ikke den rette plassen og drive og lappe på.Er en skjøt midt i innerskjermen kapp langs denne mot hjulbuen.Kapp pent så det blir lettere og sveise den inn.Kapper hjulbuen utvendig.Innerskjermen er festa imot tank påfyllinga med kitt,så den sitter litt der.Men det er bare og bruke litt makt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2005 okei . skal se va eg finne på !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå