Kjell Rune Skrevet Januar 26, 2005 Share Skrevet Januar 26, 2005 noen her som har peil på va verdien er på en m3 styla 325tdsa 94mod med el vindu og klima og beigegrått sport int km stand 174000. d er 17" felger på sommer. Takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 26, 2005 Share Skrevet Januar 26, 2005 Snakker vi om en tdsa fra Rauma-regionen her? Har du sett/prøvd den? Det er en meget pen bil, hvis det er den jeg tror det er..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2005 den er lilla og er litt sliten i lakken. kommer fra rundt åndalsnes stedet mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Januar 27, 2005 Share Skrevet Januar 27, 2005 Hei Har selv vært eier av bilen det er snakk om. Pen bil som nærmest ser ubrukt ut innvendig. Var i veldig god stand da jeg hadde den ihvertfall. Når det gjelder verdi på 352tds så er det vanskelig å si noe konkret Du har jo "rød boka", men det er jo ikke allverden av sånne 325tds'er i markedet så personlig tror jeg de ligger høyer i pris enn hva som ble antydet på bmwccn forumet Har selv hatt 2 av dem (en 97mod og omtalte 94 mod), og jeg var meget godt fornøyd. Mvh Magne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 27, 2005 Share Skrevet Januar 27, 2005 Ok. Da er det den jeg tror det er. Var pen sist jeg så den, men det begynner å bli en stund siden da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Januar 28, 2005 Share Skrevet Januar 28, 2005 Det er bare å fleske til det Kjell, få tak i bilen og trapp tvillingvogna bak i bagasjerommet! Men husk å ta med verktøykassa for flatpakking av barnevogn før den skal inn i bilen Hvis det blir for ille, så får jeg vel bare trå til å kjøpe bilen av deg, av ren barmhjertighet! Får du bilen for den prisen som du nevnte, så er det uansett ingen dårlig deal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå