Kjell Rune Skrevet Januar 26, 2005 Share Skrevet Januar 26, 2005 nå kommer d sikkert en og henter m3´n min i helgen og han skal ha på vinterdekk og kjøre den hjem til seg. hvilke felger kan han da bruke?? fra vilke e serier liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 26, 2005 Share Skrevet Januar 26, 2005 Trist! Men er vel 5x120 og innpress rundt 15-20 på M3en din? Kan vel i så fall bruke fra 5-serie, 7-serie og 8-serie. Må kanskje ha senterringer om han har felger fra nyere biler, men drar dere til boltene i kryss klarer dere sentrere felgene ganske bra uten senterringer også. Kjørte min lenge uten. Rista litt, men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2005 ja d kan jo gå greit d. jeg har ett sett med e28 felger lggenes. est og prøve dem kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 27, 2005 Share Skrevet Januar 27, 2005 Så du skrev på bmwccn-forumet at du hadde forsøkt med E34-felger, og at det ikke gikk. Da er det noe som ikke stemmer... Originale E34-felger skal ganske sikkert gå helt fint overens. De vil sikkert stikke en halv centimeter eller noe lenger ut på hver side enn på E34, men det skal det da ikke være problem å få plass til. Hvorfor passet ikke E34-felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Januar 27, 2005 Share Skrevet Januar 27, 2005 Hør på Gunnar! Jeg har satt E34 felger på E30 M3 flere ganger. De stikker litt lenger ut, men det er langt bedre enn å sette på felger fra E36 (ref. BMWCCN Forum). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå