///M Skrevet Januar 28, 2005 Share Skrevet Januar 28, 2005 Er det mulig å ha en eller kode på Xbox, jeg får så mange barn her hjemme på besøk og det er så iriterende at de skal kødde med boxen, den er jo nesten en pc, her om dagen sletta en av de småputta burnout spillet mitt, aaaaarrrrrrgggggggggghhhhhhhh jeg hadde spilt ferdig 90% . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Januar 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2005 ingen som har noe peil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 29, 2005 Share Skrevet Januar 29, 2005 Prøv et Xbox-forum? Eller kanskje hw.no-gjengen kan hjelpe? Får ihvertfall håpe at dataforumet er bedre enn bilforumet de har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Januar 29, 2005 Share Skrevet Januar 29, 2005 du kan gjemme filene (går ut ifra du har modda xboxen...) eller du kan gjemme de programmene du kan slette filer gjennom. En kode har jeg ikke hørt om, men de får til det meste de her xboxgutta som driver med sitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Januar 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2005 nei den er ikke moddet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå